Na úspešný biznis dnes nepotrebuješ titul. Všetky dôležité informácie nájdeš vo videách
- Veľa úspešných podnikateľov považuje vysokú školu za stratu času
- Ak chceš rozbehnúť svoj vlastný biznis nestrácaj čas a začni hneď
- Tieto videá ti k tomu poskytnú dokonalý návod
- Veľa úspešných podnikateľov považuje vysokú školu za stratu času
- Ak chceš rozbehnúť svoj vlastný biznis nestrácaj čas a začni hneď
- Tieto videá ti k tomu poskytnú dokonalý návod
Vysoká škola v dnešnej dobe už naozaj nie je kľúčom k úspechu. Presvedčiť si sa o tom mohol aj na Startitup v článku o úspešných miliardároch, ktorí školu nedokončili. Pravidelne tiež informujeme o tom, že ak nie si rozhodnutý na akú školu ísť, tvoje štúdium bude pravdepodobne strata času, ktoré ti len predĺži mama hotel.
Dnes je totiž omnoho dôležitejšie byť šikovný a úspešný, ako sa pýšiť vysokoškolským titulom a pritom nič nevedieť. Ak preto vidíš svoju budúcnosť ako CEO úspešnej medzinárodnej firmy, ktorú sám vybuduješ, nestrácaj čas a začni už dnes. Ak nevieš ako na to, prinášame ti videá, ktoré ťa motivujú a obohatia radami od tých najlepších odborníkov.
Všetky videá sú v angličtine, ale s tým už tak nejak treba počítať. Zbytočne sa nehovorí, že bez nej ďaleko nezájdeš, čo obzvlášť platí pri biznise. Preto, ak tvoje znalosti nie sú úplne najlepšie nezúfaj a ber tieto videá ako spôsob, ako si angličtinu zlepšiť.
How to Start a Business
Ako začať podnikať
Na internete nájdeš nespočetné množstvo rád, ako začať podnikať. Väčšina sa odvoláva na princíp, že je dôležité prísť s originálnym nápadom. To sa pokúša video Ako začať podnikať od The school of life vyvrátiť. Tajomstvo založenia úspešného biznis totiž podľa nich nie je mať odvážny a jedinečný nápad, aký tu ešte nebol, ale milovať nejakú ideu, či vec viac ako druhý ľudia. To je základom, aby sme sa odlíšili od konkurencie. Okrem toho ponúka video krásne animácie, vďaka čomu si ho budeš chcieť pustiť stále a stále dookola.
How To Write a Business Plan To Start Your Own Business
Ako napísať podnikateľský plán
Môžeme akokoľvek milovať náš nápad ktorý máme, nájsť dieru na trhu a prísť s originálnym nápadom, nikdy nebudeme úspešný, ak si nevytvoríme dobrý podnikateľský plán. V prvých piatich rokoch podnikania totiž až 90% biznisov skrachuje. To môže byť zapríčinené viacerými faktormi, avšak najčastejším dôvodom býva, že firmy totálne podcenia podnikateľský plán. Interaktívne video od Young Entrepreneurs Forum How To Write a Business Plan To Start Your Own Business ti jednoducho a zrozumiteľne krok za krokom vysvetlí, ako napísať efektívny podnikateľský plán na základe nimi stanovených jedenástich elementov.
How to build a business that lasts 100 years
Ako vybudovať biznis ktorý vydrží 100 rokov
Chceš si vybudovať biznis, ktorý vydrží, poprípade prežije aj teba? V tom prípade nemôžeš nájsť lepšiu inšpiráciu ako svoj vlastný imunitný systém, hovorí stratég Martin Reeves. Svojmu odboru sa venuje už viac ako 30 rokov v BCG Henderson Institution. O svojich poznatkoch, už stihol vydať aj knihu s názvom Your strategy needs a strategy a strategy a pravidelne prispieva svojimi publikáciami do prestížneho magazínu Harvard Business Review. Vo svojej prednáške pre TedEx sa s tebou podelí o štatistiky zamerané na dĺžku životnosti korporátov a vysvetlí ti 6 princípov inšpirovaných živými organizmami, ktoré by si mal uplatniť pri budovaní svojho biznisu.
Zero Equals One: Creating A Business From Nothing
Ako vytvoriť biznis z ničoho
Na podnikanie sa môžeme pozerať ako na rovnicu. Tak ho totiž vysvetľuje mladá biomedička Riley Csernica. Vo svojej prednáške pre TedEx hovorí o tom, ako začínala a spoluzakladala spoločnosť zaoberajúcu sa výrobou lekárskych ortéz. Riley Csernica vtipne a úprimne prostredníctvom vlastných skúseností opisuje ako to čo sa počas svojho podnikania naučila ďaleko presiahlo vedomosti, ktoré získala od základnej až po vysokú školu.
How to create a great brand name
Ako vytvoriť skvelú značku
Na svete existuje približne 300 miliónov značiek. Pri takomto množstve je tak dnes už skoro nemožné vytvoriť originálne a inovatívne logo. To je ale jedným zo základných kľúčov k úspechu. Ako teda na to? To sa pokúsi vysvetliť Johnatan Bell, zakladateľ agentúry Want branding, zameranej na tvorbu značiek. Vo svojej prednáške ti objasní, v čom sú značky ako Uber, AirBnB či Apple tak výnimočné a prečo ich vieme ľahko identifikovať v mori iných značiek. Vysvetlí ti 7 kategórii, do ktorých môžeme značky rozdeliť a krok za krokom opíše ako si vytvoriť vlastný a jedinečný názov.
How to build a company where the best ideas win
Ako vybudovať spoločnosť, kde najlepšie nápady vyhrávajú
Čo keby si vedel, čo si o tebe tvoji spolupracovníci skutočne myslia a akí sú v skutočnosti? Ray Dalio založil jednu z najdôležitejších investičných spoločností v USA Bridgewater a sám bol zaradený medzi 100 najvplyvnejších ľudí na svete. Je autorom svetového bestselleru Principles. Vo svojej prednáške pre TedEx rovnako opisuje princípy, ktoré vedú k tvorbe čo najefektívnejšej spoločnosti. Je zástancom radikálnej transparentnosti a algoritmického rozhodovania, kde vládne tzv. meritokracia a ľudia môžu hovoriť presne to čo si myslia, dokonca aj svojmu šéfovi.