Najväčšie call centrum pod Tatrami je dôkazom, že aj v tomto segmente sa dá byť inovatívny!
- Vždy, keď mi zvoní neznáme číslo, tak mám obavy, čo mi to kto zase bude ponúkať. Našťastie som nedávno narazil na crewnet, ktorý je dôkazom, že v tomto segmente sa dajú robiť veci aj dobre a poctivo.
- Vždy, keď mi zvoní neznáme číslo, tak mám obavy, čo mi to kto zase bude ponúkať. Našťastie som nedávno narazil na crewnet, ktorý je dôkazom, že v tomto segmente sa dajú robiť veci aj dobre a poctivo.
Call centrum crewnet, ktoré sídli v Poprade, ma príjemne prekvapilo – dokonca si trúfam označiť ho ako startup. Je to totiž úplne prvé call centrum na Slovensku, ktoré je úplne celé v cloude.
(A to ešte nemôžem nespomenúť tie Tatry na titulnej fotke. To je prosím výhľad, ktorý môžeme zamestnancom všetci naozaj len ticho závidieť.)
Pracuje sa tu s najmodernejšími cloud technológiami, medzi ktoré patria systémy ako Podio, Citrix, Google Apps či Klipfolio. Každý z týchto systémov má svoju špecifickú úlohu. Napr. cez Podio je riešený celý chod firmy od náboru zamestnancov, cez školenia až po samotnú realizáciu hovoru, Question Pro sa využíva pri telefonických prieskumoch a cez Klipfolio má manažment firmy aj klient online prehľad nad plnením zákazky v grafickej podobe.
Na rozdiel od iných call centier tu nehrozia pravidelné masové nábory, naopak, o telefonáty sa stará 28 prísne vybraných a vyškolených operátorov.
Mimo toho, že ponúka klasické služby – prieskum trhu, predaj produktov, služieb a pod., tak ponúka klientom aj vynikajúcou službu „Lead management“. Práve táto služba, teda príprava obchodných stretnutí pre obchodných zástupcov je špecializáciou crewnetu.
Čo to lead management v praxi je?
Predstav si bežný deň obchodného zástupcu. Obvolá desiatky potenciálnych klientov a dohodne si niekoľko stretnutí. Niektoré sa vydaria, niektoré menej. Z každého stretnutia potom posiela report svojmu šéfovi, ktorý sa v desiatkach mailov stráca a nevie, kde mu hlava stojí.
foto: crewnet
Crewnet sa postará nielen o to, aby mal tvoj šéf v jasných tabuľkách a grafoch vyznačený tvoj program a výsledky, ešte ti aj zo svojej databázy pripraví zoznam kontaktov, ktoré by sa ti mohli hodiť a sám ich na základe dohody s tebou osloví. V praxi to znamená to, že obchodní zástupcovia už nepotrebujú prácne vytáčať jedno číslo za druhým, len v reálnom čase sleduje, ako mu cez Podio pribúdajú stretnutia do kalendára. Všetku túto „mravčiu“ prácu za neho spravia operátori, ktorí s podobným dojednávaním majú bohaté skúsenosti.. Takto toho obchodník stihne oveľa viac a za kratší čas.
Ty ako šéf máš online prehľad o plnení projektu, môžeš si dokonca vypočuť rozhovory svojho obchodníka s potencionálnym klientom, či sleduješ v grafickej podobe, nakoľko je tvoj zamestnanec pri stretnutiach úspešný.
foto: crewnet
Lead management výrazne zjednodušuje prácu všetkým stranám. Nemusím ti určite vysvetľovať, aký vplyv môže mať takáto efektivita potom na tvoj biznis.
Mám úprimnú radosť, že existuje niekto, kto dokázal vniesť medzi zavrhované call centrá kvalitu, inováciu a najnovšie technológie. Je to opäť ďalší dôkaz, že máme na Slovensku schopných ľudí, ktorí vedia, ako pripraviť dobrý produkt. Crewnet už dnes spolupracuje s mnohými významnými telekomunikačnými a energetickými firmami.
Držím palce!
Zdroj titulnej fotografie (ilustračná foto): foodmatters.tv
Čítajte viac z kategórie: Zaujímavosti