Nazreli sme priamo do kuchyne novootvoreného Burger Kingu a pripravili sme si úplne prvý burger
- Burger King sa po siedmich rokoch vracia na slovenský trh
- S jeho návratom prichádzajú aj ďalšie novinky, ako nový dizajn a nový koncept objednávania
- Už oddnes môže Burger King svojim zákazníkom dokázať, že ich menu s názvom #PREPACMEKAC chutí lepšie, ako menu v ich najväčšej konkurencii
- Burger King sa po siedmich rokoch vracia na slovenský trh
- S jeho návratom prichádzajú aj ďalšie novinky, ako nový dizajn a nový koncept objednávania
- Už oddnes môže Burger King svojim zákazníkom dokázať, že ich menu s názvom #PREPACMEKAC chutí lepšie, ako menu v ich najväčšej konkurencii
Burger King sa po siedmich rokoch vracia na slovenský trh provokatívne a výrazne. Svojou kampaňou #PREPACMEKAC chcel dokázať to, aby sa čo najväčší počet ľudí dozvedel, že KING je späť.
Oddnes si milovníci rýchleho občerstvenia budú môcť vychutnať menu z tejto provokatívnej kampane v bratislavskom nákupnom centre Bory Mall. Reštaurácia otvorí prvýkrát svoje brány dnes o 17:30 hod. O kontroverznej kampani a o návrate na náš trh sme sa porozprávali s riaditeľom Burger Kingu Danielom Ryškom.
Nedávno ste vyšli von s provokatívnou kampaňou #PREPACMEKAC. Prečo ste zvolili práve takúto kampaň a aké vidíte výsledky?
S touto kampaňou sme prišli preto, aby sme sa odlíšili a aby sme boli výrazní na tomto trhu. Našim najväčším cieľom bolo prísť na trh tak, aby sa čo najväčší počet ľudí dozvedel, že prichádzame. Zvolili sme si trochu provokatívnejšiu kampaň a zatiaľ nám plní náš cieľ, pretože o našu značku je záujem, veľa sa o nej rozpráva, vychádza o nej množstvo článkov a ľudia nám komentujú príspevky na sociálnych sieťach.
Rozhodli ste sa provokovať McDonald’s práve preto, že to je najväčšia konkurencia Burger Kingu?
Presne preto. Celosvetovo je známe, že Burger King a McDonald’s sú dvaja najväčší konkurenti. Tieto značky sa vzájomne provokujú už niekoľko rokov.
S čím novým sa chystáte prísť na náš trh po vašej sedem ročnej pauze?
Prichádzame s úplne novým dizajnom a táto reštaurácia vyzerá úplne inak ako tá pred siedmimi rokmi. Taktiež prichádzame s novým konceptom objednávania, ktorý urýchli výdaj objednávok. Tiež prichádzame s rozšíreným sortimentom. Jednou z našich noviniek v reštaurácii je bezodný pohár, ktorý sme tu pred tým nemali.
Sú suroviny, z ktorých pripravujete burgre o niečo kvalitnejšie, ako tie pred siedmimi rokmi?
Určite áno. Suroviny sa snažíme odoberať čo najviac lokálne, počas leta je našim zdrojom zeleniny Slovensko, Česko a Maďarsko a počas zimy je našim zdrojom Južná Európa. Burger King je celosvetovo o kvalite a na kvalitu surovín kladieme najväčší dôraz.
Aké máte ďalšie plány do budúcna? Kde na Slovensku sa ešte chystáte otvoriť reštaurácie?
Na Slovensku plánujeme otvoriť niečo medzi 20 až 30 reštaurácii v horizonte piatich až šiestich rokov. Číslom jedna je pre nás otvoriť ďalšie prevádzky v Bratislave, ďalej v Košiciach a postupne vo všetkých krajských mestách.
Prečo ste sa rozhodli vrátiť po toľkých rokoch na Slovensko a prečo ste si vybrali práve nákupné centrum Bory Mall na otvorenie prvej prevádzky?
Na Slovensko sa vraciame, pretože tu úspešne už tri roky prevádzkujeme kaviarne Starbucks a vidíme, ako to funguje. Preto sme sa rozhodli, že na tento trh pridáme ďalšiu značku, taktiež sme pridali aj Pizza Hut, ktorý prevádzkujeme taktiež my. Bory Mall sme sme vybrali preto, lebo nám poskytli skvelé podmienky na otvorenie a mohli sme to urobiť rýchlo.