Nebudeš navždy šúpať len zemiaky. (Ne)konferencia Gastrolove, vzdeláva, motivuje a ukazuje cestu najúspešnejších
Manažéri, študenti i šéfkuchári. Prednášky, workshopy i otvorený networking s cieľom dopomôcť k lepšej situácii v gastronómii na Slovensku. Aj to je najoriginálnejší gastronomický event (ne)konferencia Gastrolove. Stojí za ním tím portálu Kávičkári.sk.
Silné témy, skvelí spíkri, vlastné skúsenosti, know-how… Vo viacchodovom celodennom menu plnom emócií si ich vychutnáte so skvelým cateringom a, samozrejme, s výbornou kávou.
Všetci gastronadšenci sa stretnú aj túto jeseň v Piešťanoch na najoriginálnejšom evente z produkcie portálu Kávičkári.sk. (ne)konferencia Gastrolove ukázala, že vie nastaviť latku skutočne vysoko. Dajme si aspoň malú ochutnávku.
Pokiaľ pracujete alebo študujete v oblasti gastronómie a cestovného ruchu, nenechajte si ujsť pozvanie na najoriginálnejšiu gastronomickú akciu roka pod názvom (ne)konferencia Gastrolove, ktorej hlavným partnerom je Krajská organizácia cestovného ruchu Trnavský kraj.
Päť ročníkov prekvapení
(ne)konferencia Gastrolove už po piatykrát prinesie kvalitný program, výborných spíkrov, zaujímavých vystavovateľov a špičkový catering. A najmä otvára témy, ktoré ostávajú za dverami porád manažmentu či na popísaných stránkach diárov.
Ako aj po iné roky, aj teraz má podujatie charitatívny rozmer, pretože zisk zo vstupného venuje na Adamka Mončeka, ktorý trpí achondroplaziou a podstupuje ročnú liečbu, ktorá stojí približne 160-tisíc eur.
„Minulé ročníky nám ukázali, ako je veľmi dôležité priniesť v špičkovej kvalite podujatie, ktoré je cenovo prístupné každému a zároveň nikoho o nič neukracuje – ba naopak. Dokáže spájať manažérov, šéfkuchárov, podnikateľov, študentov i milovníkov gastronómie na jednom mieste. V otvorenej a úprimnej debate na i mimo pódia,” poukazuje na unikátnosť (ne)konferencie Gastrolove Simona Budinská, organizátorka podujatia a zakladateľka gastronomického portálu Kávičkári.sk a projektov Gastrolove.
Unikátne eventové priestory Elektrárne Piešťany sú domovskou scénou podujatia a počas jedného dňa sa premenia na svet plný pôžitkov a radostí cestovného ruchu. So silným zameraním na gastronómiu, ako už názov napovedá.
Na aké témy sa môžete v roku 2024 tešiť?
Ako motivovať personál vo svojom podniku, aby stále miloval to, čo robí? A nemusí to byť len peniazmi.
Ako na sociálne siete, aby sme začali byť viditeľní a zarábať?
Od šúpania zemiakov ku šéfkuchárskym hviezdam. Najoceňovanejší slovenskí šéfkuchári a ich cesta.
Keď počasie bojuje proti nám, je dôležité hľadať cesty. Jednou z nich môže byť aj gastroturistika. Ako ju vytvoriť?
Dôležitosť surovín, práca s nimi a lokálne farmy. Na čo všetko si treba dať pozor, kým príde jedlo na tanier? A nie je zdravé ako zdravé.
Zlatý bod programu bude škola etikety od certifikovanej školiteľky na etiketu z Paríža, Lucie Sandrin Breznayovej, ktorá sa pozrie aj na najväčšie faux pas na Slovensku z pohľadu zahraničných turistov.
(na programe ešte stále pracujeme a snažíme sa vám priniesť tie najzaujímavejšie osobnosti zo sveta slovenskej gastronómie)
zdroj: Gastrolove
Káva, víno, gin a mnoho ďalšieho
Gastrolove je interaktívne. Dovolíme vám odpočinúť si či pokecať pri dobrej káve. Silno podporuje networking, a preto nám na výbere partnerov nesmierne záleží.
Catering zabezpečený spoločnosťou KEMA, luxusným päťhviezdičkovým Hotelom Thermia Palace a študentmi z Hotelovej Akadémie Ľudovíta Wintera sú zárukou kvality.
Ako každý rok, i tento sa v poobednej časti objavia luxusné francúzske dezerty od Barbory Martinusovej z Rebarbory.
Počas celého dňa bude k dispozícii aj degustácia vystavovateľov. Trojlístok skvelých slovenských pražiarní, 9 Grams Coffee zo Žiliny, Mlsnacava z Banskej Bystrice a Casa del Caffé z Bratislavy, sa postarajú o pravidelnú dávku prvotriednej kávy. Pridá sa k nim aj spoločnosť Gastrovia Group so svojou kávou Kaffa, ale aj osviežujúcimi limonádami a drinkami.
Mimoriadne chutné vegánske pralinky – aj tie budete môcť ochutnať. Konkrétne od Martiny Kravcovej a jej Plain Power.
Unikátne a s logom Great Taste oceňované výživové doplnky, aj to je MONK Nutritions. Ich Antistress Ritual je skutočným rituálom pre upokojenie tela i duše po náročnom dni v práci.
Giny Toison so svojim krásnym barom, vinárstvo VIAjur.
Skvelý rum si budete môcť vychutnať od Blue Mauritius.
Svieže džemy od GentleJam a ich nový projekt, ktorý prináša šťavu do HoReCa biznisu.
Vygravírovať si vlastný vzor či logo na pohár budete môcť so spoločnosťou JTF partnership, ktorá zastupuje aj značku RONA.
Hotel DoubleTree by Hilton Bratislava i butikový koncept Doma u Nás sa sponzorsky zapoja a vstúpia do programu so svojimi skúsenosťami.
V exteriéri budú môcť hostia poobdivovať štýlové autá značky FIAT, s ktorými redaktori portálu Kávičkári.sk chodia na reportáže. Návštevníci (ne)konferencie si ich, samozrejme, budú môcť aj vyskúšať. FIAT 500, FIAT 600 i úžitkové vozidlá pre profesionálov.
A mnoho ďalších skvelých partnerov a prekvapení.
(ne)konferencia je baby i dog friendly
Tak ako aj minulý rok, i teraz sme mysleli na mamičky a rodiny s deťmi, ktoré by si chceli vychutnať toto podujatie. Pokojne si vezmite aj detičky. Ak nebudú vedieť na podujatí obsedieť, môžete s nimi vyjsť do príjemnej záhradky či do pokojného detského kútika, ktorý bude plne vybavený najkrajšími hračkami a prebaľovacím pultom.
O spokojný úsmev detičiek sa postaráme. Na poschodí na vás bude čakať tichý detský kútik, prebaľovací pult i miesto na dojčenie.
Rovnako nebude chýbať ani obľúbená tombola plná skvelých cien.
Motivujeme a inšpirujeme
Na zero waste vlne sa vezieme aj tento rok. Udržateľnosť je blízka nielen nám, ale rovnako k nej vzhliada aj Elektrárňa Piešťany. Organizátori preto pripravujú všetko tak, aby bola čo najviac vyzdvihnutá myšlienka bezodpadovosti.
„Po úspechoch predchádzajúcich ročníkov (ne)konferencie Gastrolove je pre nás prirodzené pokračovať v spolupráci s organizátormi, ktorých cieľom prostredníctvom dobrých príkladov z praxe inšpirovať k zlepšovaniu gastronomických služieb. Tie sú neoddeliteľnou súčasťou budovania atraktívnej destinácie. Aj preto sa Gastrolove koná 27. septembra, ktorý je Svetovým dňom cestovného ruchu a práve časť programu bude venovaná aj rozvoju turizmu,“ hovorí Agáta Mikulová, riaditeľka KOCR Trnavský kraj zážitkov.
Pokiaľ si chcete chytiť svoju vstupenku na toto podujatie, neváhajte. Vstupenka na toto podujatie je vďaka Hlavnému partnerovi TTSK a ďalším partnerom a sponzorom len za 35 eur.
Kúpte si svoj lístok na (ne)konferenciu Gastrolove za výhodných 35 eur ešte dnes!