Neprichádzaj o zisk kvôli zlému vyhľadávaču! Slováci z Luigi´s Box tvoju “lupu” naučia novým kúskom
- Ide o klasický príklad neefektívneho online predaja. Zákazníci by u teba aj radi nakúpili, no k produktu, o ktorý majú najväčší záujem, sa jednoducho nedopátrajú. Prečo? Tvoja “lupa” je takpovediac slepá a nepomôže im nájsť to, čo hľadajú. Zmeň to s vyhľadávačom z dielne šikovných Slovákov.
- Ide o klasický príklad neefektívneho online predaja. Zákazníci by u teba aj radi nakúpili, no k produktu, o ktorý majú najväčší záujem, sa jednoducho nedopátrajú. Prečo? Tvoja “lupa” je takpovediac slepá a nepomôže im nájsť to, čo hľadajú. Zmeň to s vyhľadávačom z dielne šikovných Slovákov.
Sú ako superhrdinovia, ktorí tvojmu online biznisu dodajú novú šťavu a hovoria si Luigi´s Box. Ich funny názov, pre ktorý ich ľudia často považujú za donášku pizze, vznikol podľa prezývky pôvodného programátora Lukáša.
“Spočiatku to bol len pracovný názov, no keď sme službu po dvoch rokoch spustili, na nič lepšie sme neprišli. V tej občas konzervatívnejšej korporátnej oblasti, v ktorej sa pohybujeme, nám to však poskytuje výhodu odlíšenia sa,” smeje sa CEO Radoslav Balajka.
Foto: Linda Prebreza
Sám tvrdí, že hľadať niečo v e-shope a nevedieť to nájsť, prináša otrasné pocity. Nielen nadávky, u jedincov so slabšími nervami aj trieskanie do klávesnice, no vo väčšine prípadov najmä rezignáciu. To pre tvoj biznis znamená to najhoršie – zákazník odchádza a radšej nakúpi u konkurencie.
Určite si to už zažil aj ty a keď si v danom e-shope či webe s online službami nenašiel, čo si hľadal, odradilo ťa to v blízkej dobe ho navštíviť. Pritom v skutočnosti sa tam tvoj hľadaný produkt možno nachádzal, len sa k nemu vyhľadávač nevedel dopátrať. Predstav si, vedieť toto ako marketingový či produktový manažér.
Foto: Pixabay.com
Je dokázané, že človek, ktorý niečo hľadá, pravdepodobnejšie aj niečo kúpi. Vie totiž, čo chce. Toto by si si mal ako podnikateľ niekde zapísať veľkými písmenami. “Každú firmu by malo zaujímať, čo ľudia hľadajú na ich stránke. Sú to drahocenné informácie pre všetkých marketingových a produktových manažérov,” tvrdí Rado.
Heslo chalanov z pizzovej donášky znie: “Najrýchlejší spôsob ako nájsť, je nehľadať!” Preto sa rozhodli vyriešiť nadobro problém, s ktorým sa potýka väčšina webov. Vytvorili analytický nástroj Luigi´s Box, ktorý dnes používajú firmy ako Martinus, Profesia, O2, ZľavaDňa či TPD.
Foto: printscreen/luigisbox.com
Čo všetko s Luigi‘s Box dokážeš?
- Poskytne ti základný analytický pohľad na fungovanie tvojho vyhľadávača.
- Zistíš, čo tvoji potenciálni zákazníci hľadali, čo našli a nevedeli nájsť.
- Odhalíš, či vyhľadávač zvláda preklepy, diakritiku či množné čísla.
- Zistíš, aké slová a frázy návštevníci najčastejšie používajú, naučí ťa to ich “vyhľadávací jazyk”.
- Ako marketér zistíš výkonnosť jednotlivých slov, ktoré vieš následne použiť v kampaniach.
- Sezónnosť – zistíš, čo hľadali klienti pred rokom a pripraviť sa tak na ďalší.
- Odhalíš rozdiely pri vyhľadávaní z mobilov a počítačov.
Foto: Luigi‘s Box
Dokáže však omnoho viac, o čom sa môžeš presvedčiť v tejto prípadovej štúdii, a jeho funkcionalita sa bude naďalej zvyšovať. “Najnovšie pracujeme na tom, aby sa z analytického nástroja stal plnohodnotný vyhľadávač, ktorý si klienti budú môcť aplikovať na svoju webstránku,” prezradil Rado.
Luigi’s Box však vie pomôcť nielen e-shopom, ale všetkým webom, ktoré zaznamenávajú veľký počet vyhľadávaní, ako sú napríklad webstránky bánk, mobilných operátorov či intranety firiem. Preťažené call centrá tak budú minulosťou a efektivita obchodu sa zvýši.
A čo je najlepšie – táto úžasná vec pochádza zo Slovenska a stojí za ňou nesmierne šikovný tím mladých ľudí. “Minulý rok sme získali investíciu od Neulogy Ventures, ktorá nám umožnila venovať sa projektu na plný úväzok. Predtým sme sa venovali vývoju rôznych webových portálov a mobilných aplikácií,” dodal Rado.
Foto: cxm.world
Ak si myslíš, že Luigi‘s Box by dal tvojmu biznisu nový náboj, pozri si toto demo alebo vyskúšaj zdarma skúšobnú verziu, ktorej odkaz nájdeš na rovnakej stránke.