Nevydarená prezentácia Cybertrucku stála Elona Muska stovky miliónov eur

  • Dlho očakávaný Cybetruck sa pred niekoľkými dňami ukázal svetu
  • Oficiálna prezentácia nevyšla najlepšie, nerozbitné okno sa rozbilo
  • Dôsledkom je pokles akcií Tesly o 6 %
pexels.com/@energepic-com; flickr.com/@jurvetson
  • Dlho očakávaný Cybetruck sa pred niekoľkými dňami ukázal svetu
  • Oficiálna prezentácia nevyšla najlepšie, nerozbitné okno sa rozbilo
  • Dôsledkom je pokles akcií Tesly o 6 %

Spoločnosť Tesla s Elonom Muskom na čele pred pár dňami predstavila svoj jedinečný elektrický pick-up Cybertruck, ktorý vyzerá ako z inej planéty.

Ako sa očakávalo, o tejto udalosti písali a stále jej venujú pozornosť všetky svetové média. Jedným z dôvodov je určite nezvyčajný dizajn vozidla, no druhým z dôvodov je nevydarená prezentácia v Californii, keď sa nerozbitné sklo pri demonštrácií rozbilo.

„Rozbitie nerozbitných sklenených okien počas živej demonštrácie nebol dobrým začiatkom,“ cituje vyjadrenie Deutsche Bank portál CNBC.

Jedným z hlavných ťahákov pre zákazníkov mala byť mala byť práve nerozbitnosť okien, ktorá však skončila krachom. Nerozbitné sklo sa pri prvom a aj druhom pokuse rozbilo. Dôsledkom nevydarenej demonštrácie klesla cena akcií spoločnosti o 6%, informuje Forbes.

Pre Elona Muska takýto pokles znamená, že hodnota jeho majetku klesla za jeden jediný deň o 768 miliónov dolárov, čo je v prepočte takmer 700 miliónov eur.

Len čas ukáže, či si ľudia kúpia Elonov futuristický Cybertruck, ale Wall Street je zatiaľ skeptický“ píše Forbes. Aktuálna hodnota jeho majetku sa tak odhaduje na 23,6 miliárd $ (21,4 mld. €), čo ho radí na pozíciu 41. najbohatšieho človeka na svete.

https://www.instagram.com/p/B5P2LfggLc4/?utm_source=ig_web_copy_link

Elon Musk na obranu futuristického pick-upu následne na svojom Twitteri zverejnil video potvrdzujúce nerozbitnosť skla a s humorom poznamenal, že Tesla bude musieť spraviť nejaké vylepšenia pred spustením produkcie.

Napriek kritike a skeptickým názorov na celom svete sa vozidlu v objednávkach celkom darí, keď sa CEO Tesly na svojom Twitteri pocvhálil, že dva dni od predstavenia si vozidlo predobjednalo takmer 150 000 ľudí.

zdroje: forbes.com; cnbc.com

Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy

Najnovšie videá

Trendové videá