Nová Eurovea už zajtra otvára svoje brány: Prekvapuje najväčšou gastrozónou na Slovensku aj obchodmi, ktoré inde nenájdeš

  • Už zajtra otvorí Eurovea novú časť obchodného centra
  • Okrem množstva obchodov, za ktorými si chodil k susedom, na teba čaká najväčšia gastrozóna na Slovensku
Interiér Eurovea
Nová časť Eurovea sa otvára už zajtra Eurovea
  • Už zajtra otvorí Eurovea novú časť obchodného centra
  • Okrem množstva obchodov, za ktorými si chodil k susedom, na teba čaká najväčšia gastrozóna na Slovensku

Po 13 rokoch prevádzky sa Eurovea stane najväčším nákupným centrom na Slovensku, keď otvorí svoje brány 25. mája. S 95 % obsadenosťou predajnej plochy prinesie verejnosti nové značky a inovatívne koncepty. Otváranie bude prebiehať postupne, s prvou časťou obchodov a služieb dostupnou ešte pred oficiálnym otvorením.

Najväčšia gastrozóna na Slovensku

Najväčšia gastrozóna na Slovensku bude umiestnená v nákupnom centre Eurovea v Bratislave. V novej nákupnej pasáži na prvom poschodí sa nachádza rozsiahly foodcourt a štýlový Food Hall, ktoré spolu poskytnú 1 156 miest na sedenie. Táto gastrodestinácia je najväčšia na Slovensku a ponúka široký výber tradičných aj netradičných jedál rôznych kuchýň zo sveta.

Eurovea
zdroj: Eurovea

Nový foodcourt má urban industriálny dizajn s multifunkčnými zónami, ako je zábavná zóna, pódium pre prezentácie a vystúpenia, detský kútik a oddychová zóna s výhľadom na Dunaj. Food Hall je špeciálnou časťou, ktorá ponúka dizajnový nábytok a rôzne kiosky s jedlami pre milovníkov fastfoodov aj gurmánov.

Nové reštaurácie a prevádzky budú postupne otvárať, pričom množstvo nových značiek prinesie rôznorodé chute do Eurovea. Medzi nimi sú napríklad Chilantro, PHO, Sunshine, Nordsee, Schnitzel, Chickees, KFC, Amerikanos, Csarda u Gazdu, Pomodorino, MILLETRANCI a ďalšie.

Každá reštaurácia má špecifický štýl sedenia a ponúka rôzne jedlá a špeciality. Okrem toho sa pripravujú nové otváracie vlny reštaurácií, ktoré prinesú ďalšie gastronomické zážitky.

Promenáda pri Dunaji v Eurovea je obľúbeným miestom stretnutí a gastronomických zážitkov. Tam sa nachádzajú reštaurácie, kaviarne a bary s výbornou gastronómiou a nádherným výhľadom na Dunaj. Pri otvorení Eurovea sa promenáda predĺži a prinesie ešte viac možností pre rôznorodé gastrozážitky.

Eurovea
zdroj: Eurovea

Jedným z hlavných nájomcov bude Primark, ktorý otvorí svoju prvú prevádzku na Slovensku. Okrem toho sa budú otvárať ďalšie reštaurácie, ako McDonald’s, COMO CAFE, Urban Beach House, Konn Burgers a ďalšie. Tieto reštaurácie prinesú pestrosť jedál a rôzne štýly kuchýň, a to nielen tradičné jedlá, ale aj vegetariánske a vegánske možnosti.

Už nebudeme musieť chodiť na nákupy k susedom

Medzi hlavnými lákadlami novej časti je dvojpodlažná predajňa írskeho módneho reťazca Primark, ktorý otvorí svoju prvú prevádzku na Slovensku. Ďalšie zvučné mená, ako Nike, JD Sports, Mango, Vuch a HalfPrice, rozšíria ponuku módnych butikov. Okrem toho sa objavia aj nové značky, ako Alensa.sk, Notino a Hugo Boss.

Nová časť Eurovea bude tiež domovom pre prvý Cinema City Megaplex na Slovensku, kde bude k dispozícii 17 kinosál, vrátane VIP sál s luxusnými sedačkami a inovatívnym konceptom občerstvenia.

Po otvorení sa Eurovea stane najväčším a najkomplexnejším nákupným centrom na Slovensku, s 320 obchodmi, reštauráciami, barmi a kaviarňami. Bude prepojená s Eurovea Tower, administratívnou budovou PRIBINOVA 34 a rezidenciami RIVERSIDE.

Eurovea
zdroj: Eurovea

Projekt Eurovea2 zahŕňa aj výstavbu štvrte Eurovea City, kde budú verejné priestory, ihriská a športoviská. Celkový projekt prinesie bohatú a rozmanitú ponuku pre návštevníkov a posilní postavenie Eurovea ako obľúbeného miesta v Bratislave pre nákupy, gastronómiu a zábavu.

Obchodné centrum dostalo novú vizáž

Po 13 rokoch prevádzky sa Eurovea, najväčšie nákupné centrum na Slovensku, rozhodla zmodernizovať svoje logo a vizuálnu identitu. Reklamná agentúra MUW Saatchi & Saatchi navrhla nové logo, ktoré zachováva základné prvky pôvodného dizajnu, ale s čerstvým a moderným vzhľadom.

Cieľom bolo uľahčiť čitateľnosť loga a vytvoriť jednoduchší a súčasnejší vzhľad. Farebné línie boli zjednotené do spektra studených a teplých farieb symbolizujúcich štyri ročné obdobia. Typografia a farebnosť boli zmenené s cieľom zjednodušiť tvar a poskytnúť názvu moderný a atraktívny vzhľad.

Eurovea
zdroj: Eurovea

Nová vizuálna identita zahŕňa aj navigačný systém a prispôsobené piktogramy, navigačné tabule a typografiu. Cieľom tohto redizajnu je posilniť pozíciu Eurovea ako obľúbeného a stabilného nákupného centra v centre Bratislavy.

Čítajte viac z kategórie: Architektúra

Zdroj: TS/Eurovea

Najnovšie videá

Trendové videá