Nový Mercedes triedy G ukázal svoj interiér v plnej paráde. Nemci opäť posunuli latku luxusu a vyspelosti
- Podobne ako pri novej triede E, CLS alebo A, zmizli analógové prístroje
- O 15 centimetrov viac miesta pre nohy zadných pasažierov
- Konečne interiér, ktorý nepôsobí ako mauzóleum posledných štyridsiatich rokov
- Podobne ako pri novej triede E, CLS alebo A, zmizli analógové prístroje
- O 15 centimetrov viac miesta pre nohy zadných pasažierov
- Konečne interiér, ktorý nepôsobí ako mauzóleum posledných štyridsiatich rokov
O Géčku sme už čo-to popísali. Zväčša však o jeho predchádzajúcej generácii, ktorá sa s nami lúčila niekoľkými špeciálnymi edíciami. Teraz je však na rade generácia nová, ktorá mala priniesť väčšie rozmery a modernejšiu architektúru, no hlavne konzistentnejší pohľad na vzhľad interiéru. A ako je v poslednej dobe u Mercedesu zvykom, práve fotografie interiéru sú tie, ktoré nám ako prvé ukazuje.
G-čko si zachováva svoj charakter. Už na prvý pohľad je ale vidieť, že jeho interiér je moderný, no „pracovnejší“ ako pri iných Mercedesoch.
Jedným z poznávacích znakov je napríkald prístrojový panel, ktorý nemusí byť plne digitálny.
Nemusí, ale môže. V luxusnej verzii nového G-čka však už vidíš plne digitálne budíky.
Nechýba ani držadlo pre spolujazda.
Najpodstatnejšou zmenou oproti predchádzajúcej generácii je však výrazný nárast miesta na palube. Na dĺžku je to v interiéri rozdiel až 188 mm – 150 vzadu a 38 vpredu.
G-čko však narástlo aj do šírky: Na ramená budeš mať o 38, respektíve o 27 milimetrov viac a na lakte 68, respektíve 56 milimetrov.
Na výber bude z dvoch špeciálnych edícii interiéru: Exclusive Interior a Exclusive Interior Plus. Obe však majú spoločného menovateľa v tomto znaku.
A napokon, čože je to Schöckl? Je to lokálny vrch, ktorý stojí pri rakúskom Grazi, kde sa G-čka vyrábajú. A každý model najväčšieho Mercedesu musel prejsť testovaním práve na nej.
Zdroj/Foto: Mercedes Benz
Čítajte viac z kategórie: Auto