Objednávku ti donesú až pred dvere. Obľúbená slovenská drogéria spúšťa novú službu
- dm drogerie markt spúšťa novú službu
- Má podporiť ich kamenné predajne
- Záleží im na nízkych emisiách pri dodávkach
- dm drogerie markt spúšťa novú službu
- Má podporiť ich kamenné predajne
- Záleží im na nízkych emisiách pri dodávkach
Väčšina Slovákov si už zvykla nakupovať online, pričom mladá generácia tento druh nákupov dokonca preferuje. Čo však majú robiť kamenné predajne, ktoré nechcú prísť o cenných zákazníkov? Presne túto otázku sa opýtala známa sieť dm drogerie markt a následne ju ladne vyriešila. Vďaka spolupráci so spoločnosťou Wolt ti tvoj nákup donesú až pred dvere.
Nový spôsob nakupovania má byť jednoduchý a intuitívny. Stačí vložiť tovar do košíka na mojadm.sk alebo v aplikácii Moja dm. Ak sa tvoja adresa nachádza v zóne expresného doručenia, máš možnosť vybrať si tento spôsob dopravy. Platba prebieha online a náklady na dopravu sú pre registrovaných zákazníkov s objednávkou nad 49 eur 2,45 eura. Pre ostatných je cena 3,95 eura.
Po zrealizovaní platby systém automaticky zašle odhadovaný čas doručenia na tvoj e-mail. Objednávky uskutočnené pred 17. hodinou budú doručené do 21. hodiny toho istého dňa alebo nasledujúceho dňa. Tovar je taktiež zabalený do recyklovateľných tašiek dm Durabag, ktoré sú vyrobené z 90 % z recyklovanej fólie.
Okrem expresného doručenia môžeš využiť aj expresné vyzdvihnutie v predajni do 60 minút, online exkluzívne kupóny, overenie dostupnosti produktov a poradenstvo prostredníctvom dmLIVE v aplikácii Moja dm.
Zelená flotila
Vyššie spomenuté elektromobily od spoločnosti Wolt majú zaručiť, že nová služba známej drogérie bude skutočne „zelená“.
„Wolt Drive, jediná doručovacia služba na Slovensku so zelenou flotilou, je pre zákazníkov dm ideálnou voľbou. Neustále sa snažíme prinášať ekologickejšie riešenia, pretože si uvedomujeme dôležitosť udržateľnosti v oblasti donášky. Preto nás teší, že spájame sily so spoločnosťou dm drogerie markt, ktorá má ekologickosť tiež ako jeden z hlavných pilierov svojho fungovania. Je to vôbec prvá kooperácia týchto značiek v Európe a sme hrdí, že prebieha práve na Slovensku,” tvrdí Tomáš Beniak, generálny riaditeľ slovenského a českého Woltu.
Tento projekt okrem nízkoemisnej dodávky charakterizuje aj to, že pri nich podporia svoje kamenné predajne. Na rozdiel od bežných internetových objednávok, ktoré pripravujú zamestnanci v logistických centrách, tieto budú kompletizovať zamestnanci priamo na predajniach.
Zdroj: Podnikam