Obľúbená reštaurácia v srdci Slovenska definitívne končí, ocitla sa v strate
- V srdci Slovenska pred dvoma rokmi vznikla reštaurácia, za ktorou boli ľudia ochotní cestovať aj desiatky kilometrov
- Podnik Sympl však teraz hlási koniec
- V srdci Slovenska pred dvoma rokmi vznikla reštaurácia, za ktorou boli ľudia ochotní cestovať aj desiatky kilometrov
- Podnik Sympl však teraz hlási koniec
Zakladateľom známej reštaurácie v Banskej Bystrici je Viliam Pavlovský. Ten na sociálnej sieti oznámil smutnú správu, jeho biznis definitívne končí.
„Priatelia, snažili sme sa tak veľmi, ako sa dalo, no, žiaľ, dôsledkom pandémie už ďalej čeliť nedokážeme. Reštaurácia Sympl, ktorú mnohí z vás milovali rovnako veľmi ako my, tak od augusta 2022 oficiálne končí.“
„Rád by som sa touto cestou veľmi pekne poďakoval môjmu spoločníkovi, našim obchodným partnerom, mojim úžasným kolegom, ktorí boli jej neoddeliteľnou súčasťou, a samozrejme vám, drahí zákazníci, za každú jednu vašu návštevu a priazeň.“
„Dušu toho enormného úsilia a lásky, na ktorých bolo Sympl postavené, sa však aj naďalej budeme snažiť zachovať a budovať v našom chlebíku a pečive, ktoré v novom projekte remeselnej pekárne nájdete v priestoroch Starej Tržnice už v priebehu augusta.“
Viliam vstupoval do tohto biznisu so značnou dávkou nadšenia. Cieľom bolo obohatiť lokálnu gastro mapu o nové centrum. Zámer bol, priniesť na trh podnik, ktorý na Slovensku nemá konkurenciu.
Už od začiatku tento koncept spolu s tímom kreoval jedinečným a svojským spôsobom. Sympl zasadili uprostred shopping centra, kde svojou pohostinnosťou, uvoľneným prostredím a pozitívnym vibeom kontrastoval medzi obchodmi plnými spotrebného tovaru.
Viliamovou víziou bolo to, aby Sympl dokázalo uspokojiť požiadavky zákazníkov v akejkoľvek časti dňa a za akýchkoľvek okolností. Ponúkať chcel od chutných a jedinečných raňajok – brunchu, rýchleho obeda, až po celodenný a la carte s večerným drinkom a výhľadom na krásu historického mesta Banská Bystrica. Sympl sa naozaj stalo oázou gastronomických zážitkov.
Podnikať v gastro biznise ale nie je prechádzka ružovou záhradou a potvrdzuje to aj Viliam. „Najťažšie na tomto biznise je, že robíme s ľuďmi a pre ľudí. Teda na oboch stranách barikády je to o ľudskom faktore a uspokojovaní potrieb. To je náročné ale na druhej strane, keď to funguje, tak je to to najväčšie zadosťučinenie a radosť,“ hovorí.
Navyše jedno z najviac zasiahnutých odvetví pandémiou koronavírusu bolo bez pochýb gastro. Zmenám sa samozrejme musela prispôsobiť aj prevádzka Sympl. Jej zakladatelia sa od začiatku snažili na vzniknutú situáciu pozerať s nadhľadom a pozitívne, no priznávajú, že to mnoho krát bolo veľmi náročné.
Projekt Symp už od začiatku zažil niekoľko veľkých skúšok. Otvárať tak veľký projekt v tak neľahkej dobe je vec, ktorá nepoteší žiadneho podnikateľa. Teraz firma Sympl Group, s.r.o. vykazuje nepotešujúce hospodárske výsledky, a to aj stratu presahujúcu 8 500 eur.
„Ďakujeme za podporu a spoločnú vieru v projekt, ktorým sme spoločne žili, a veríme, že pre vás pripravíme nové miesto, ktoré bude synonymom prvotriednej kvality a nezabudnuteľných chuťových zážitkov,“ dodáva zakladateľ projektu Sympl, Viliam Pavlovský.
Investor projektu Sympl bol aj predseda predstavenstva a prezident spoločnosti M-MARKET, a.s. Marian Šufliarsky, ktorý sa podielal na budovaní značky CBA.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy