Obľúbený reťazec prichádza s novinkou. Slovenské domácnosti na produkte ušetria desiatky eur ročne

  • Čerstvé vajcia sú potravinou, ktorá nechýba takmer v žiadnej domácnosti
  • Lidl na ich popularitu reaguje znížením ceny
Na snímke sú vajcia a obchod so zeleninou
Ilustračný obrázok TASR/Oliver Ondráš, Unsplash/Raul Gonzalez Escobar
  • Čerstvé vajcia sú potravinou, ktorá nechýba takmer v žiadnej domácnosti
  • Lidl na ich popularitu reaguje znížením ceny

Čerstvé vajcia sú potravinou, ktorá nechýba skoro v žiadnej domácnosti. Prieskumy ukázali, že minimálne raz ročne si ich kúpi 9 z 10 slovenských domácností a spravidla ich nakupujú viackrát mesačne. Ročná spotreba vajec je tiež prekvapivá, ako totiž uvádza Lidl, na priemernú domácnosť to je 444 kusov. Čo sa týka viacčlenných domácností, tu ide o 613 kusov.

Od pondelka 12. júna tak Lidl dlhodobo zníži cenu všetkých balení čerstvých vajec predávaných pod privátnou značkou. Ročne tak zákazníci ušetria desiatky eur.

„Znížili sme cenu všetkých balení čerstvých vajec našej privátnej značky bez ohľadu na typ chovu, veľkosť a počet kusov v balení. Z našej ponuky si vyberie skutočne každý. Nejde pritom o akciovú ponuku, ale o ďalšie rozšírenie počtu dlhodobo zlacnených výrobkov z nášho stáleho sortimentu,“ vysvetlil Martin Nagy, konateľ Lidl Slovenská republika zodpovedný za nákup a marketing.

Zníženie cien čerstvých vajec v Lidli sa pohybuje v rozpätí od 8 % pri „desiatkach“ z voľného výbehu (z 3,49 na 3,19 €) až po štvrtinu pri desaťkusovom balení vajec z podstielky veľkosti „L“ (z 3,59 na 2,69 €).

Aký druh vajíčok kupuješ?

V priemere klesla cena čerstvých vajec v Lidl o 15 %. V Lidli sú všetky ceny diskontné, pretože Lidl je jediný potravinový diskont s predajňami na celom Slovensku.

Lidl sa zároveň už pred niekoľkými rokmi zaviazal, že do konca obchodného roku 2025 bude pod vlastnými značkami predávať čerstvé vajcia výlučne z udržateľných chovov.

Tento záväzok sa týka aj vajec v zložení výrobkov privátnych značiek Lidla. Čo sa týka vajec v zložení, pre zaujímavosť, v kalendárnom roku 2022 mali takéto vajcia podiel až 90 %.

Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy

Zdroje: Lidl, Archív SIU

Najnovšie videá

Trendové videá