Známy obchodný reťazec rozširuje populárnu službu: Najobľúbenejšie značky Slovákov majú byť ešte lacnejšie

  • Obchodný reťazec láka zákazníkov na výhodne ceny obľúbených značiek
  • Rozšíril svoju ponuku
  • Ceny produktov na pravidelnej báze sledujú odborníci
žena nakupuje
Ilustračný obrázok Archív Canva
  • Obchodný reťazec láka zákazníkov na výhodne ceny obľúbených značiek
  • Rozšíril svoju ponuku
  • Ceny produktov na pravidelnej báze sledujú odborníci

Obchodný reťazec Tesco je obľúbený medzi Slovákmi vďaka svojim cenám a širokému výberu sortimentu. Taktiež patril medzi prvé obchodné reťazce, ktoré zaviedli pre zákazníkov vernostný program, a to pod program Clubcard. Okrem toho je Tesco známe aj programom Garancia ceny.

Tento program zaručuje, že zákazníci nakúpia svoje obľúbené výrobky za najnižšiu možnú sumu a to naprieč všetkými obchodnými reťazcami. Teraz obchodný reťazec rozširuje program o množstvo známych značiek, informuje o tom prostredníctvom tlačovej správy. 

Silné značky, nízke ceny

Dlhodobým cieľom reťazca Tesco je zabezpečiť zákazníkom najkvalitnejšie výrobky za čo najnižšie možné sumy. Odteraz preto garantuje nízke ceny už aj na stovky značkových potravín. Cieľom tejto iniciatívy je ponúkať zákazníkom skutočne nízke ceny pri najžiadanejších produktoch každodennej spotreby, a to nielen pod vlastnou značkou Tesca, ale aj iných známych značiek.

Medzi jedny z najobľúbenejších domácich aj zahraničných značiek pod programom Garancia ceny patria aj Rajo, Pribináčik, Rajec, Milka či Coca-Cola. Reťazec sľubuje, že tieto značky odteraz zákazníci nakúpia oveľa lacnejšie.  

„V Tescu nám záleží, aby zákazníci vždy nakupovali výhodnejšie, preto trvalo zaručujeme nízke ceny. Dôkladne sme analyzovali potreby a preferencie našich zákazníkov, aby sme im uľahčili nakupovanie ich obľúbených výrobkov. Zlacňujeme stovky ďalších produktov so zameraním na značkové čerstvé aj trvanlivé produkty a nápoje, ktoré sú odteraz označené červeným logom Garantujeme nízke ceny. Zákazníci tak v Tescu dlhodobo ušetria aj mimo špeciálnych akcií,“ hovorí marketingová riaditeľka Tesca na Slovensku Diana Golanová.

Hovorkyňa dodala, že zákazníci sa môžu spoľahnúť, že v Tescu platia menej a dostanú aj naďalej skvelú hodnotu za peniaze. „Navyše, obľúbené produkty pravidelne zaraďujeme do programu Clubcard cien, keď môžu nakúpiť ešte výhodnejšie,“ ozrejmila.

TESCO
zdroj: TESCO

Ako Garancia cien funguje? 

Ak sa Slováci rozhodnú v Tescu nakúpiť a ich cieľom je zamerať sa práve na produkty pod programom Garancia ceny, je nutné sledovať červené logo. Červené logo Garantujeme nízke ceny označuje stovky produktov s výhodnou cenou na trhu v rámci konkurencie.

Aby zákazníci v Tescu skutočne nakúpili výhodne, ceny týchto výrobkov sú neustále kontrolované. Bežné ceny týchto výrobkov kontrolujú odborníci v Tescu na týždennej báze a následne ich nastavujú tak, aby boli pre zákazníkov Tesca vždy skutočne nízke a dostupné.

Pod garanciou nízkych cien zákazníci nájdu bežné výhodné ceny svojich obľúbených produktov popri ďalších výhodných možnostiach nákupu, ako sú Clubcard ceny. V programe je aktuálne vyše 1 000 najpredávanejších produktov vlastnej značky Tesca ale aj značkových výrobkov.

Obchodný reťazec zariskoval

Ako sme ťa už informovali v článku, Tesco na Slovensku zaviedlo nový spôsob, ako prilákať zákazníkov. V 28 obchodoch po celej krajine nainštalovali 84 digitálnych obrazoviek, ktoré majú za cieľ zvýšiť známosť značky a podporiť návštevnosť.  Maloobchodný gigant spolupracuje so spoločnosťou Dunnhumby, ktorá je odborníkom na analýzu zákazníckeho správania.

Tieto obrazovky zobrazujú dynamické reklamy, ktoré sú podľa Tesca až 2,5-krát efektívnejšie než statické. A výsledky sú pozoruhodné, keďže predaj takto propagovaných produktov sa zvýšil až o tretinu.

Tesco využíva údaje z vernostného programu Clubcard na lepšie zacielenie reklám. Marketingová riaditeľka Louise Manson zdôraznila, že vďaka uzavretému systému môžu presne sledovať a merať vplyv kampaní.

Tento krok je súčasťou širšieho trendu v maloobchode, kde obchody súťažia nielen cenami, ale aj vernostnými programami a doplnkovými službami. Zákazníci tieto programy oceňujú, pretože im umožňujú nakupovať výhodnejšie a motivujú ich k opakovaným nákupom u rovnakého predajcu.

Zdroje: TS/Tesco, SIU

Najnovšie videá

Trendové videá