Obľúbený second hand Nosene napreduje, od zajtra ho nájdeš na novej adrese
- Doposiaľ si voňavý second hand Nosene mohol navštíviť na Obchodnej v Bratislave
- Od júna sa to zmení, značka mieri do nákupného centra
- Doposiaľ si voňavý second hand Nosene mohol navštíviť na Obchodnej v Bratislave
- Od júna sa to zmení, značka mieri do nákupného centra
Nosene nájdeš už na dvoch adresách – tradične na Obchodnej a počas leta aj v dočasnej prevádzke v Auparku v Bratislave. Tento second hand je špecifický, nakoľko neponúka len obyčajné oblečenie z druhej ruky. Nenájdeš tu rozhádzané kúsky, v ktorých sa musíš horko ťažko prehrabovať. Tu má každá vec svoj príbeh, jedinečnosť a aj vôňu.
Ako vraví jeho zakladateľa Katarína Hutyrová, staré kúsky tu získavajú novú šancu, ekologické riešenia tu majú zelenú a udržateľná móda dostáva reálnu podobu.
Značka sa navyše posunula o krok ďalej, nenájdeš tu len oblečenie, ale aj prírodnú kozmetiku, štýlové ekologické slovenské tenisky, recyklované strieborné šperky, doplnky pre domácnosť alebo knihy o udržateľnosti.
Nosene cez leto už aj v Auparku
Nová pobočka otvorí svoje brány od 1. júna 2021 v známom obchodnom centre Petržalky – v Auparku. Nosene a jeho tím nájdeš v centrálnej zóne pri informáciách. Otvorené budú mať v pondelok až v nedeľu (mimo sviatkov) v čase od 11:00 do 20:00.
Ako nám prezradila Katka Hutyrová, spoločnosť dosiahla za rok 2020 celkový obrat vo výške viac ako 260 500 eur. Koronakríza sa však podpísala na celkovej strate podniku.
„Záporné číslo za uplynulý rok bolo primárne spôsobené investíciou do rekonštrukcie a rozvoja aktivít,“ objasňuje.
Hospodárske výsledky firmy pripisuje najmä rozbehu onlinu, nakoľko pandémia viedla k 6-mesačnému zatvoreniu kamenných prevádzok.
Nosene však malo šťastie a počas krízy dostalo podporu nájomného a podporu pri prekážkach pri práci. „Snažila som sa ľudí z prevádzky najmä transformovať na iné práce, keď to už možné nebolo, žiaľ bolo nutné ponechať ich na prekážkach.“
„Pandémia nás nakopla a inšpirovala, v inom pozastavila a vrátila späť, rovnako ako v každom biznise, každého ovplyvnila inak. Naučili sme sa ešte väčšej flexibilite, rozvahe a efektivite,“ tvrdí Katka.
Podľa nej je jasne badať, že zákazníci si vytvorili nový návyk nakupovania cez e-shop. Práve preto sa chcú v Nosene viac sústreďovať na rozširovanie online než na budovanie offline siete, ktorá by mala ľuďom ponúkať najmä fyzickú dostupnosť.
„Fyzický stret so zákazníkom je pre nás stále dôležitý a nechceme ho meniť, chceme sa však dostať do vyššej dostupnosti na celom Slovensku a potom uvidíme. Taktiež sme začali viac pracovať na rozširovaní ekologických produktov a budovaní konceptu, v ktorom nakúpi každý #zodpovednytrendsetter nielen nosené oblečenie, ale nosí aj myšlienku ekológie a udržateľnosti vo forme doplnkov, kozmetiky či čistiacich prostriedkov,“ hovorí Katka.
Zdôrazňuje, že ekológia a udržateľnosť nie sú len o tom, čo si obliekame. Dôležité sú naše každodenné rozhodnutia – od upratovania v domácnosti, cez líčenie sa či obúvanie.
Zdroj: Nosene