Obrat spoločnosti GymBeam za rok 2023 je odhadovaný na 170 miliónov eur. V roku 2024 sa firma plánuje zamerať najmä na logistiku
Spoločnosť GymBeam pri pohľade na rok 2023 opäť hlási rekordné výsledky. Okrem odhadovaného obratu, presahujúceho 170 miliónov eur sa môže pochváliť aj 60 % medziročným rastom a neuveriteľným 1,5 miliónom nových zákazníkov. V novom roku sa plánuje zamerať predovšetkým na rast logistiky, marketplace a neustále zlepšovanie zákazníckych služieb.
Rok 2023 bol pre najväčší fitness e-shop v našom regióne jednoznačne najúspešnejším rokom. Svedčia o tom jednotlivé míľniky, ktoré sa spoločnosti GymBeam podarilo prekonať. Jedným z najväčších bol určite Black Friday. Spoločnosti sa podarilo predať rekordný milión produktov a dosiahnuť tak medziročný nárast o 76 %.
GymBeam nerastie len v číslach, ale aj v počte zamestnancov. Ku koncu roka 2023 mala spoločnosť viac ako 500 zamestnancov a neustále hľadá nové posily. Zároveň so svojou pražskou pobočkou v Karlíne získala „michelinskú hviezdu“ medzi predajňami – Visa Czech Top Shop.
S novým rokom však prichádzajú aj nové vízie a ciele, ktoré treba prekonať. Dalibor Cicman, CEO GymBeamu, ich má v rukáve hneď niekoľko. Spoločnosť sa chce zamerať predovšetkým na upevnenie svojej pozície na existujúcich trhoch s dôrazom na najnovší trh v Taliansku a DACH región. Najsilnejším však zostáva český a slovenský trh. „V raste naprieč trhmi nám pomáhajú dáta z platforiem Google, Meta a sociálnej siete TikTok, ako aj naše vlastné dáta,“ vysvetľuje.
Najväčšie zmeny sa chystajú v oblasti logistiky. V roku 2024 by mal mať GymBeam disponovať nielen 5 logistickými centrami, ale aj novým unikátnym autostorom v Košiciach. Od tejto investície vo výške takmer 6 miliónov eur si firma sľubuje automatizáciu až 80 % objednávok.
To povedie nielen k rýchlejšiemu spracovaniu objednávok, ale aj k zvýšeniu kapacity logistického centra nachádzajúceho sa v Košiciach. Spoločnosť GymBeam budúci rok sústredí viac pracovnej sily na sofistikovanejšie práce, než je expedícia. Pomyselnou čerešničkou na torte v roku 2024 je otvorenie skladu v Taliansku, ktorý tiež sľubuje rýchlejšie dodanie produktov v regióne.
Spoločnosť aj naďalej zostáva konzistentná vo svojom primárnom záujme o uspokojenie potrieb zákazníkov. V súčasnej dobe je cez 80 % produktov dostupných na GymBeam tvorených vlastnými značkami, CEO GymBeamu Dalibor však zvyšovanie tohto čísla nevníma ako prioritu.
„Sme schopní prirodzene zvyšovať podiel našich vlastných produktov. Zákazníci sa k nám vracajú a my môžeme nielen predikovať, aké produkty si vyberú, ale hlavne upravovať produkty priamo podľa ich potrieb. Strategickou prioritou je spokojnosť zákazníkov, ktorá je u nás vždy na prvom mieste.” dodáva na záver Dalibor Cicman.