Obrovský test 100 áut na 100-tisíc km: Vozidlá na chvoste rebríčka ťa prekvapia
- Auto Swiat priniesol veľký test automobilov na 100-tisíc kilometrov
- Niektorí favoriti prepadli, iným sa darilo nečakane dobre
- Auto Swiat priniesol veľký test automobilov na 100-tisíc kilometrov
- Niektorí favoriti prepadli, iným sa darilo nečakane dobre
1. miesto: Audi A3 Sportback g-tron (bez problémov)
1. miesto: BMW M3 (bez problémov, testované 2 kusy)
3. miesto BMW Z4 (bez problémov a takmer bez známok opotrebovania)
3. miesto: Audi A6 Avant sport 40 TDI S tronic (parkovací senzor, ktorý generoval falošné signály)
3. miesto: Seat Ateca 1.4 Eco TSI Style (nepohodlné sedadlá)
3. miesto: Audi A4 Avan (auto je takmer bezchybné)
3. miesto: VW T-Cross (povrchová korózia)
8. Suzuki Swift Sport (korózia)
8. miesto: Mazda CX-5 Skyactive-D 184 (korózia pod tesnením klapky)
8. miesto: BMW 320d Touring (kozmetické nedostatky)
11. miesto Mercedes A 220 d (bez výraznejších výhrad)
11. miesto: Toyota Prius IV (bez výrazných problémov)
11. miesto: Kia Sportage 2.0 CRDi AWD (testeri nenašli nič rušivé)
11. miesto: Volvo XC60 D4 FWD (antikorózne ošetrenie podvozku by mohlo byť lepšie)
11. miesto: Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI (testeri nič nenašli, tak predĺžili test o ďalších 50-tisíc km, vtedy sa objavili problémy s ťažným zariadením)
16. Volkswagen Tiguan Highline 2.0 TSI (začiatky korózie na veku kufra, tiež trhanie automatickou prevodovkou DSG)
16. miesto: Ford Focus 2.0 EcoBlue (povrchová hrdza a problémy s tesnením kľukového hriadeľa)
16. miesto: BMW X1 xDrive20i (problematická navigácia)
16. miesto: Hyundai i30 kombi 1.6 CRDi Style (vypálená žiarovka, nesprávne umiestnené svetlomety či slabé odhlučnenie)
20. miesto: Hyundai Tucson 2.0 CRDi 2WD (uvoľnený držiak ventilačného potrubia, korózia v uchyteniach uzemňovacích káblov a skorodovaný kryt štartéra)
20. miesto: Audi A6 Avant 2.0 TDI (prasknuté tesnenie výfukového potrubia, korózia)
22. miesto: Mercedes V 220 d (minimálne závady)
23. miesto: Peugeot 3008 Hybrid4 (začínajúca korózia a chýbajúci olej pri prevodovke)
23. miesto: MINI Cooper Countryman (ovisnutý centrálny displej a vybitá batéria)
23. miesto: Ford Focus 1.0 EcoBoost (motor raz prešiel do núdzového režimu, problémy aj s palivovou nádržou)
23. miesto: Mazda CX-5 Skyactiv-D AWD (slabá práca v servise)
23. miesto: Mazda MX-5 (drobné nedostatky)
23. miesto: Mercedes C250 d 4Matic T (testované 2 kusy, nič závažné sa nenašlo)
23. miesto: Suzuki SX4 S-Cross DDiS AllGrip (problémy s rádiom a navigáciou aj nefunkčná riadiaca páka)
23. miesto: Škoda Superb 1.4 TSI (trhajúca automatická DSG prevodovka)
23. miesto: Volkswagen Passat Variant 1,8 TSI (kozmetické vady a drobné nedostatky, ako uvoľnená hadica na odtok vody, pomaly reagujúce automatické svetlá a stierače)
23. miesto: Audi RS 4 Avant (mierne opotrebovaný klzák rozvodovej reťaze a tesnenie hriadeľa i kozmetické vady)
33. miesto: Kia Ceed 1.6 GDi Spirit (trhajúca spojka)
33. miesto: Mercedes A 180 (nič zlé sa neudialo)
33. miesto: Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Ambition (problémy so štartom pre tlačidlo štart, výmena ho vyriešila)
36. miesto: Kia Soul 1.6 CRDi (odpadnutá páčka nastavenia výšky sedadla a korózia)
36. miesto: Fiat 500X (testované 2 kusy, našli sa len malé drobnosti)
38. miesto: Alfa Romeo Stelvio 2.2 Diesel (hrdza na pohároch tlmičov, na podvozku i skrutkách, taktiež opotrebenie na kľukovom hriadeli, karbónové usadeniny na ventiloch)
38. miesto: Lexus GS 450h (netesný tlmič, povrchová korózia)
38. miesto: Lexus CT 200h (testované boli dva kusy, jedinou vadou bolo uvoľnenie krytu kľučky)
38. miesto: Peugeot 2008 1.6 HDi (výmena predných tlmičov, kvôli klepavým zvukom)
38. miesto: Škoda Kodiaq 2.0 TDI 4×4 (prasknutie tlačidla štart, chyba v ovládači pruženia)
43. miesto: Volvo XC60 t8 (vysoká spotreba, korózia, netesné tesnenie výfukového potrubia a prasknutý katalyzátor)
43. miesto: Honda Civic 1.5 VTEC Turbo (testované boli 2 kusy, ktorým testeri vytýkali tvrdé odpruženie, zlý výhľad z miesta vodiča, slabé multimédiá, vytečený kondenzátor klimatizácie či hrdzu v uzavretých profiloch)
43. miesto: Dacia Lodgy 1.2 TCe (testované boli 2 kusy, testeri našli poruchy spínača svetiel, korózia)
43. miesto: Mercedes E 350 CDI (testované boli 2 kusy, problémy robili rozbité kľučky dverí)
43. miesto: Seat Alhambra 2.0 TDI (testované boli 2 kusy, dvakrát bolo potrebné meniť brzdové platničky a kotúče, taktiež kompresor klimatizácie pre nefunkčné komponenty)
43. miesto: Mazda 6 Skyactiv-D175 AWD (testované boli 2 kusy, problémy s brzdami)
49. miesto: Renault Megane TCe 130 GT (testované boli 2 kusy, systém riadenia bez citu, nelogický infotainment)
49. miesto: Toyota Yaris Hybrid 1.5 (uvoľnený spínač výstražných svetiel, korózia)
49. miesto: Dacia Duster SCe 115 2WD (vypálená žiarovka, korózia, začínajúce opotrebovanie predných tlmičov, čalúnenia sedadiel a tiež koberca kufra)
49. miesto: Hyundai Santa Fe (ventily pokryté karbónovými usadeninami, mierne zaolejované turbodúchadlo a poškodený klzák rozvodovej reťaze)
Ako dopadlo zvyšných 50 áut, medzi nimi napríklad Škoda Fabia či Kia Stonic, si prečítaš na nasledujúcej strane >>>
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy
Pokračovanie článku nájdeš na ďalšej strane.