Obrovský test 100 áut na 100-tisíc km: Vozidlá na chvoste rebríčka ťa prekvapia

  • Auto Swiat priniesol veľký test automobilov na 100-tisíc kilometrov
  • Niektorí favoriti prepadli, iným sa darilo nečakane dobre
Na snímke mechanik pri aute
Ilustračná fotografia Freepik/Drazen Zigic
  • Auto Swiat priniesol veľký test automobilov na 100-tisíc kilometrov
  • Niektorí favoriti prepadli, iným sa darilo nečakane dobre

1. miesto: Audi A3 Sportback g-tron (bez problémov)

1. miesto: BMW M3 (bez problémov, testované 2 kusy)

3. miesto BMW Z4 (bez problémov a takmer bez známok opotrebovania)

3. miesto: Audi A6 Avant sport 40 TDI S tronic (parkovací senzor, ktorý generoval falošné signály)

3. miesto: Seat Ateca 1.4 Eco TSI Style (nepohodlné sedadlá) 

3. miesto: Audi A4 Avan (auto je takmer bezchybné)

3. miesto: VW T-Cross (povrchová korózia) 

8. Suzuki Swift Sport (korózia)

8. miesto: Mazda CX-5 Skyactive-D 184 (korózia pod tesnením klapky)

8. miesto: BMW 320d Touring (kozmetické nedostatky)

11. miesto Mercedes A 220 d (bez výraznejších výhrad) 

11. miesto: Toyota Prius IV (bez výrazných problémov)

11. miesto: Kia Sportage 2.0 CRDi AWD (testeri nenašli nič rušivé) 

11. miesto: Volvo XC60 D4 FWD (antikorózne ošetrenie podvozku by mohlo byť lepšie)

11. miesto: Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI (testeri nič nenašli, tak predĺžili test o ďalších 50-tisíc km, vtedy sa objavili problémy s ťažným zariadením) 

16. Volkswagen Tiguan Highline 2.0 TSI (začiatky korózie na veku kufra, tiež trhanie automatickou prevodovkou DSG)

16. miesto: Ford Focus 2.0 EcoBlue (povrchová hrdza a problémy s tesnením kľukového hriadeľa) 

16. miesto: BMW X1 xDrive20i (problematická navigácia)

16. miesto: Hyundai i30 kombi 1.6 CRDi Style (vypálená žiarovka, nesprávne umiestnené svetlomety či slabé odhlučnenie) 

20. miesto: Hyundai Tucson 2.0 CRDi 2WD (uvoľnený držiak ventilačného potrubia, korózia v uchyteniach uzemňovacích káblov a skorodovaný kryt štartéra)

20. miesto: Audi A6 Avant 2.0 TDI (prasknuté tesnenie výfukového potrubia, korózia)

22. miesto: Mercedes V 220 d (minimálne závady)

23. miesto: Peugeot 3008 Hybrid4 (začínajúca korózia a chýbajúci olej pri prevodovke)

23. miesto: MINI Cooper Countryman (ovisnutý centrálny displej a vybitá batéria)

23. miesto: Ford Focus 1.0 EcoBoost (motor raz prešiel do núdzového režimu, problémy aj s palivovou nádržou) 

23. miesto: Mazda CX-5 Skyactiv-D AWD (slabá práca v servise)

23. miesto: Mazda MX-5 (drobné nedostatky) 

23. miesto: Mercedes C250 d 4Matic T (testované 2 kusy, nič závažné sa nenašlo)

23. miesto: Suzuki SX4 S-Cross DDiS AllGrip (problémy s rádiom a navigáciou aj nefunkčná riadiaca páka)

23. miesto: Škoda Superb 1.4 TSI (trhajúca automatická DSG prevodovka) 

23. miesto: Volkswagen Passat Variant 1,8 TSI (kozmetické vady a drobné nedostatky, ako uvoľnená hadica na odtok vody, pomaly reagujúce automatické svetlá a stierače)

23. miesto: Audi RS 4 Avant (mierne opotrebovaný klzák rozvodovej reťaze a tesnenie hriadeľa i kozmetické vady)

33. miesto: Kia Ceed 1.6 GDi Spirit (trhajúca spojka) 

33. miesto: Mercedes A 180 (nič zlé sa neudialo) 

33. miesto: Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Ambition (problémy so štartom pre tlačidlo štart, výmena ho vyriešila)

36. miesto: Kia Soul 1.6 CRDi (odpadnutá páčka nastavenia výšky sedadla a korózia) 

36. miesto: Fiat 500X (testované 2 kusy, našli sa len malé drobnosti)

38. miesto: Alfa Romeo Stelvio 2.2 Diesel (hrdza na pohároch tlmičov, na podvozku i skrutkách, taktiež opotrebenie na kľukovom hriadeli, karbónové usadeniny na ventiloch)

38. miesto: Lexus GS 450h (netesný tlmič, povrchová korózia)

38. miesto: Lexus CT 200h (testované boli dva kusy, jedinou vadou bolo uvoľnenie krytu kľučky) 

38. miesto: Peugeot 2008 1.6 HDi (výmena predných tlmičov, kvôli klepavým zvukom)

38. miesto: Škoda Kodiaq 2.0 TDI 4×4 (prasknutie tlačidla štart, chyba v ovládači pruženia)

43. miesto: Volvo XC60 t8 (vysoká spotreba, korózia, netesné tesnenie výfukového potrubia a prasknutý katalyzátor)

43. miesto: Honda Civic 1.5 VTEC Turbo (testované boli 2 kusy, ktorým testeri vytýkali tvrdé odpruženie, zlý výhľad z miesta vodiča, slabé multimédiá, vytečený kondenzátor klimatizácie či hrdzu v uzavretých profiloch)

43. miesto: Dacia Lodgy 1.2 TCe (testované boli 2 kusy, testeri našli poruchy spínača svetiel, korózia)

43. miesto: Mercedes E 350 CDI (testované boli 2 kusy, problémy robili rozbité kľučky dverí)

43. miesto: Seat Alhambra 2.0 TDI (testované boli 2 kusy, dvakrát bolo potrebné meniť brzdové platničky a kotúče, taktiež kompresor klimatizácie pre nefunkčné komponenty)

43. miesto: Mazda 6 Skyactiv-D175 AWD (testované boli 2 kusy, problémy s brzdami) 

49. miesto: Renault Megane TCe 130 GT (testované boli 2 kusy, systém riadenia bez citu, nelogický infotainment)

49. miesto: Toyota Yaris Hybrid 1.5 (uvoľnený spínač výstražných svetiel, korózia) 

49. miesto: Dacia Duster SCe 115 2WD (vypálená žiarovka, korózia, začínajúce opotrebovanie predných tlmičov, čalúnenia sedadiel a tiež koberca kufra)

49. miesto: Hyundai Santa Fe (ventily pokryté karbónovými usadeninami, mierne zaolejované turbodúchadlo a poškodený klzák rozvodovej reťaze)

Ako dopadlo zvyšných 50 áut, medzi nimi napríklad Škoda Fabia či Kia Stonic, si prečítaš na nasledujúcej strane >>>

Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy

Pokračovanie článku nájdeš na ďalšej strane.

Zdroj: Auto Swiat

Najnovšie videá

Trendové videá