Od skromného nápadu k 3-miliardovej značke. Príbeh manželov, ktorých oblečenie dnes nosia aj horolezci na Evereste
- Na začiatku to bol len nenápadný obchod, z ktorého sa zrodilo niečo oveľa väčšie, než ktokoľvek čakal
- Čo viedlo k tomu, že dnes jeho meno poznajú ľudia po celom svete?
- Na začiatku to bol len nenápadný obchod, z ktorého sa zrodilo niečo oveľa väčšie, než ktokoľvek čakal
- Čo viedlo k tomu, že dnes jeho meno poznajú ľudia po celom svete?
V roku 1966 sa vo svete módy a športového oblečenia začal písať jeden z najinšpiratívnejších podnikateľských príbehov, ktorý ukazuje, že veľké veci často vznikajú z nečakaných impulzov a odvážnych rozhodnutí.
V San Franciscu sa mladý manželský pár, Douglas Tompkins a jeho manželka Susie, rozhodol založiť malý obchod so zameraním na turistické a horské vybavenie. Tento obchod, nazvaný The North Face, sa postupne premenil na celosvetovo uznávanú značku, ktorú dnes nosia nielen rekreační turisti, ale aj profesionálni horolezci na vrchole Mount Everestu.
Začiatky v San Franciscu
Všetko sa začalo v malom prenajatom priestore na okraji San Francisca. Douglas Tompkins, nadšený horolezec a milovník prírody, si všimol nedostatok kvalitného vybavenia pre outdoorové aktivity.
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Čo inšpirovalo Douglasa Tompkinsa k otvoreniu obchodu?
- Prečo si manželia Tompkinsovci vybrali názov The North Face?
- Aké boli prvé produkty tejto značky?
- Ako sa podarilo značke expandovať po roku 1968?
- Ktorý materiál znamenal pre značku revolúciu?
- Ako značka získala dôveru medzi profesionálnymi horolezcami?
- Aký marketingový ťah urobil z The North Face globálneho lídra?
- Aká je očakávaná hodnota trh s outdoorovým oblečením?
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- Exkluzívne benefity