Od stagnácie k úspechu: My Brand Agency odhaľuje tajomstvo rastu značiek pomocou frameworku BIGGG IDEA

4
My Bran

V dnešnom marketingovom svete už nestačí mať kvalitný produkt alebo službu. Úspešné značky transformujú svoje kampane na pútavé príbehy, ktoré ich robia lepšie zapamätateľnými, posilňujú ich identitu a umožňujú im budovať si emocionálne spojenie so zákazníkom.

Na základe tohto prístupu sme v agentúre My Brand Agency vytvorili revolučný framework BIGGG IDEA, ktorý úspešne implementujeme pre malé aj veľké firmy. Inovatívny koncept kombinuje vizuálnu atraktivitu, pútavý príbeh a skvelé výsledky, ktoré značkám pomáhajú rozvíjať lojalitu zákazníkov a významnou mierou prispievajú k ich rastu. Veľkou výhodou tejto stratégie je, že je možné ju aplikovať na krátkodobé aj dlhodobé kampane.

Prípadová štúdia Šperky Mirror (Pandora)

Slovenský autorizovaný predajca šperkov svetových značiek nás oslovil s požiadavkou na zlepšenie svojej online výkonnosti, s cieľom zvýšenia tržieb z e-shopu na úroveň aspoň 50 % z celkových tržieb firmy. Sekundárnym cieľom bolo zlepšenie komunikácie značky a posilnenie povedomia v cieľovej skupine potenciálnych zákazníkov.

Na základe analýzy pozicioningu firmy, stavu predajných kanálov a po zohľadnení očakávaných výsledkov sme klientovi navrhli jedinečnú BIGGG IDEU šitú na mieru:

Great looking  Konzistentná komunikačná stratégia naprieč online a offline kanálmi.

Grabs attention – Kreatívy nesúce emóciu tajomstva, prekvapenia a luxusu.

Gives satisfaction – Marketingová stratégia, zameraná na akvizíciu nových zákazníkov a budovanie ich lojality prostredníctvom 3 fáz, zahŕňajúcich kampane na Facebooku, v Google a e-mailovú komunikáciu.

mirror nakup 3 zaplat 2 post
zdroj: My Brand Agency

mirror darček na priležitost post
zdroj: My Brand Agency

mirror black friday po post
zdroj: My Brand Agency

Cieľová skupina reagovala na navrhnutý koncept takmer okamžite a minimálne základné ROAS, ktoré bolo stanovené na úrovni 400 % sme presiahli už v prvom mesiaci spolupráce. V 6. mesiaci dosahoval ROAS z kampaní 3507 %, čo znamená, že dosiahnuté výsledky boli vysoko nad pôvodnými očakávaniami klienta. Priemerný ROAS počas celého obdobia spolupráce bol na úrovni 1345 %.

Prípadová štúdia Golem

Najväčšia sieť fitness centier na Slovensku Golem každoročne organizuje kampaň na predaj ročných členstiev Golem Club Relaxx. Našou úlohou bolo nájsť nových záujemcov o zvýhodnené členstvo a zároveň osloviť aj stálych členov siete.

Pri tvorbe stratégie a návrhu kreatív sme sa riadili pravidlami konceptu BIGGG IDEA:

Great looking – Svieže a príťažlivé kreatívy, jasne vymedzujúce cieľovú skupinu.

Grabs attention – Zrozumiteľné a výrazné komunikovanie zvýhodnenej akcie pre členov klubu.

Gives satisfaction – Reklamná stratégia pozostávajúca z 2 fáz, zacielená lokálne na zadefinované persóny, historicky najkonverznejšie publiká a existujúcich členov klubu prostredníctvom Facebook a Google reklamných kampaní.

Golem – Long Post – 1080×1350
zdroj: My Brand Agency

Hoci šlo o kampaň v trvaní len 1,5 mesiaca, klientovi sme dokázali získať viac ako 170 registrácií k nákupu ročného členstva, čo opäť potvrdzuje, že kombinácia kreatívneho prístupu a premyslenej stratégie dokáže priniesť výnimočné výsledky už počas krátkeho obdobia.

Prestaňte stagnovať a odvážte sa vyrásť!

Úspech v dnešnom marketingu nie je len o skvelých produktoch, ale aj o odvahe rásť a investovať do príbehu, ktorý rezonuje s vašimi zákazníkmi. Framework BIGGG IDEA je dôkazom, že netradičný strategický prístup a inovatívna kreativita môžu priniesť okamžité výsledky, posilniť emocionálne spojenie so zákazníkmi a výrazne urýchliť rast značky.

V agentúre My Brand Agency sme pripravení pomôcť vám dosiahnuť výnimočné výsledky, nech už máte menšie alebo väčšie ambície. Kontaktujte nás a spoločne nájdeme riešenia, ktoré vám umožnia naplniť váš potenciál.

Najnovšie videá

Trendové videá