Od zajtra nebudeš musieť v McDonald’s hovoriť s obsluhou
- Dotykové kiosky nahradia objednávanie pri pokladni
- Znížia odpad a presunú zamestnancov do kuchyne
- Dotykové kiosky nahradia objednávanie pri pokladni
- Znížia odpad a presunú zamestnancov do kuchyne
Spoločnosť McDonald’s spustí už zajtra v bratislavskej prevádzke Bory Mall pilotný projekt samoobslužných kioskov. Môžeš sa tak rozhodnúť pre štandardný spôsob objednania a zaplatenia alebo radšej využiť samoobslužný systém. Po novom si tak objednávku navolíš na dotykovej obrazovke a zaplatíš kartou. S obsluhou sa tak stretneš až pri výdaji hotového jedla.
„Každý zákazník je iný, a podľa toho chceme ku každému pristupovať. Ak niekto nemá chuť s obsluhou komunikovať, bude tu pre neho samoobslužný kiosk. Prostredníctvom neho bude môcť urobiť objednávku podľa svojej chutia následne zaplatiť kartou a pripravené jedlo si vyzdvihnúť,“
Všetko dostaneš čerstvé a okrem lepšej chuti sa vďaka kioskom zníži aj odpad. V súčasnosti totiž sieť pripravuje jedlá dopredu a pokiaľ sa do 10 minút neminú, väčšinou skončia v koši. V prevádzke by mal byť vždy v dosahu aj zamestnanec, ktorý eventuálne s obsluhou kiosku a ďalšími novinkami zákazníkovi poradí .
Takýto systém objednávania funguje už aj u našich susedov v Rakúsku či v Česku. Napríklad v Prahe sa s ním zákazníci stretávajú už od roku 2016. Samoobslužný kiosk je v podstate veľký tablet, kde budeš priamo pred sebou vidieť ponuku všetkých jedál. Podľa vlastnej chuti si na ňom môžeš vybrať akýkoľvek produkt z ponuky. Zaplatiť môžeš priamo v kiosku, ktorý ti následne vydá potvrdenku, ktorú ukážeš pri výdaji jedla. Platiť môžeš aj v hotovosti, pri pulte. Keď uvidíš na displeji nad pultom číslo svojej objednávky, tvoje jedlo je hotové.
Uplynulý rok bol z hospodárskeho hľadiska pre spoločnosť McDonald´s Slovensko historicky najúspešnejším od príchodu na slovenský trh v roku 1995. V 2018 dosiahla táto najnavštevovanejšia sieť reštaurácií s rýchlym občerstvením hrubé tržby vo výške 84,5 miliónov eur. To predstavuje medziročný nárast o 12,3 %.
V roku 2019 má byť pre prevádzky McDonald na Slovensku kľúčové aj zavedenie nového – moderného konceptu reštaurácií. Má však ísť o postupný a dlhodobý proces. Zaostávať nemá ani otázka ochrany životného prostredia. Rozšírovanie aktivít spoločnosti v tomto smere má byť podľa vedenia kľúčové.
Čítajte viac z kategórie: Zo Slovenska