Bratislava má nové Yeme. Takto to tam vyzerá
- Plnochutne si už nakúpiš aj pri Eurovei v Panorama City.
- Plnochutne si už nakúpiš aj pri Eurovei v Panorama City.
Bratislava sa dočkala v poradí tretích plnochutných potravín. Niektorí Yeme milujú, iní zatracujú. Každopádne už pri vstupe je vidieť, že tento reťazec to robí INAK.
„Otvorili sme! Nové plnochutné YEME v Panorama City na Landererovej ulici v Bratislave, v tesnej blízkosti Eurovea, sa na vás od dnes tešia počas každého dňa od 8.00 – 20.00. V ponuke nájdete celý náš sortiment, tak ako ste na neho zvyknutí a tiež skvelú kávu, rôzne čerstvé dobroty v kaviarničke s WIFI pripojením. Pre tých na aute máme parkovaciu garáž (vjazd z Landererovej s hodinou parkovania zdarma),“ píše sa na stránke Yeme.
V perspektívnej lokalite Panorama City, kde vyrastú tisíce bytov a kancelárskych priestorov, má Yeme čo ponúknuť. Predajňa je už teraz pripravená na nápor zákazníkov, ktorých nechcú nechať na nič čakať. Paralelne s prácami na novom obchode pripravuje Yeme aj centrálnu distribúciu a výrobu.
O komfort zákazníkov sa dokopy pod záštitou Yeme starajú dvestovky zamestnancov. Tých čaká nástupný plat 900 eur mesačne v hrubom plus 20% zľava na nákup v predajniach. Zamestnanci v predajniach Yeme sú známi aj svojimi uniformami. Tie pochádzajú z dielne módne návrhára Borisa Hanečku.
Keď ľudia nehľadajú to najlacnejšie
Stále väčšie percento zákazníkov si dnes pred vložením do košíka, produkt dvakrát preverí . A nejde pritom len o rozhodovanie založené na cene. Keďže náš trh je presýtený potravinami z rôznych kútov sveta, ľudia sa tešia z naozajstných slovenských produktov, ktoré sú od autentických slovenských výrobcov a farmárov. Aj keď sa dnes čoraz viac komerčných supermarketov snaží o rozšírenie produktovej rady o lokálne potraviny, Yeme je v tomto stále popredu a svoju klientelu si našlo.
Yeme sa ocitlo v očakávanej strate
Čo sa týka tržieb, tie sa na prvý pohľad zdajú celkom slušné. Vyšplhali sa na zhruba 8 miliónov eur. Yeme však aj napriek takejto cifre zostalo v strate. Je to pochopiteľné vzhľadom na to, že prvý rok bolo potrebné urobiť veľké počiatočné investície do predajne. P. Vermuža predpokladá, že v priebehu druhého roku by malo byť Yeme už v čiernych číslach a ďalej napredovať.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy