Plat až 2 800 eur mesačne a mnohé benefity. Biedronka hľadá nových zamestnancov

  • Známa Biedronka hľadá zamestnancov do nových predajní
  • Ešte nie je známe, kde reťazec otvorí
Biedronka hľadá nových ľudí
Ilustračné foto Wikimedia/M.Minderhoud
  • Známa Biedronka hľadá zamestnancov do nových predajní
  • Ešte nie je známe, kde reťazec otvorí

Ako sme ťa už informovali, poľský maloobchodný reťazec Biedronka, známy svojimi nízkymi cenami, sa pripravuje na expanziu na Slovensko. Okrem toho, že Slovákov poteší závratne nízkymi cenami, ponúka aj nové pracovné miesta. Nový obchodný reťazec by mal svoje brány na Slovensku už čoskoro, no doteraz nie je známe kde. Napriek tomu už hľadajú zamestnancov.

V Biedronke si môžeš zarobiť až 2 000 eur. Počas uplynulého týždňa spoločnosť zverejnila niekoľko nových pracovných ponúk, ktoré sľubujú atraktívne platy a rôzne benefity. Aktuálne Biedronka hľadá zamestnancov predovšetkým pre manažment a kancelárske pozície, pričom presné miesta otvorenia prvých predajní na Slovensku zatiaľ neboli zverejnené.

Lukratívne ponuky

Podľa informácií zverejnených na portáli Profesia.sk nové pracovné pozície zahŕňajú Senior špecialistu na riadenie dodávateľského reťazca, ktorý môže zarobiť 1 800 eur plus mesačný výkonnostný bonus až do výšky 300 eur.

Ďalšie pozície v oblasti ľudských zdrojov a marketingu ponúkajú plat 2 000 eur brutto. Najlepšie platenou pozíciou je Category manager, s potenciálnym zárobkom až 2 800 eur alebo viac. Medzi benefity patrí práca v dynamickom kolektíve, pracovná zmluva na dobu neurčitú, motivujúce finančné ohodnotenie a ďalšie nešpecifikované výhody.

Biedronka, ako súčasť portugalskej skupiny Jerónimo Martins, už podniká kroky na zvýšenie svojho profilu na Slovensku. Zaujímavé je, ako využíva SMS na nalákanie zákazníkov. Napríklad, počas sviatku Cyrila a Metoda, kedy boli slovenské obchody zatvorené, Biedronka využila túto príležitosť a pozvala slovenských zákazníkov na nákupy do svojich predajní, ktoré zostali otvorené.

V Poľsku sa malým obchodom nedarí

Stále viac malých obchodov v Poľsku ukončuje svoju činnosť a situácia sa pravdepodobne bude len zhoršovať. TASR o tom informovala na základe správy agentúry PAP.

Zo štúdie analytickej spoločnosti Dun & Bradstreet Poland, ktorú citoval v utorok denník Rzeczpospolita, vyplýva, že v prvých šiestich mesiacoch roka 2024 bolo zatvorených 1 600 obchodov a ďalších 5 200 dočasne pozastavilo svoju činnosť. Z 28 maloobchodných odvetví zaznamenalo pokles počtu predajní 21. Dotklo sa to najmä obchodov s potravinami a odevmi.

„Nezávislé obchody, ktoré nie sú súčasťou reťazcov, zanikajú,“ uviedol pre denník Maciej Ptaszynski, prezident Poľskej obchodnej komory. „Pôsobenie v rámci skupiny, prinajmenšom so základňou, ktorú poskytuje distribútor, je jednoduchšie, pričom konkurencia na trhu je v dôsledku praktík veľkých reťazcov stále tvrdá,“ dodal.

Za ďalší dôvod poklesu označil Ptaszynski problém s nástupníctvom. „Mladšia generácia, ktorá videla, ako ich rodičia bojujú o udržanie rodinného podniku, je čoraz menej ochotná v tom pokračovať,“ vysvetlil.

Denník Rzeczpospolita tiež poukázal na vplyv inflácie, ktorá zasiahla nezávislých maloobchodníkov, ako aj hypermarkety. Napríklad sieť Carrefour v marci v Poľsku prevádzkovala 813 predajní, čo je o 28 menej ako na konci roka 2023.

Zdroje: Profesia, Redakcia Startitup, TASR

Najnovšie videá

Trendové videá