Po 15 rokoch prichádza Respect APP s novým logom
- Nové logo a koncept komunikácie vytvoril Mykola Kovalenko, interný grafický dizajnér, pod vedením kreatívneho riaditeľa Maria Poóra
- Nové logo je nadčasové a flexibilné, je variovateľné a umožňuje grafikom pracovať s ním voľne
- Nové logo a koncept komunikácie vytvoril Mykola Kovalenko, interný grafický dizajnér, pod vedením kreatívneho riaditeľa Maria Poóra
- Nové logo je nadčasové a flexibilné, je variovateľné a umožňuje grafikom pracovať s ním voľne
„Pri vytváraní loga sme sa snažili o inovatívny pohľad,“ vysvetľuje Mario. „Chceli sme sa oprostiť od akýchkoľvek predsudkov o jeho grafickom stvárnení. Je flexibilné a dokonalo charakterizuje myslenie agentúry out of the box. Preto sme v tých boxoch ostali, ale dokážeme s nimi pracovať ako s takým tetrisom. Vždy inak, podľa potreby nosiča, s ktorým pracujeme. Ale vždy to dizajnovo perfektne zapadne,“ hovorí.
Čierno-biele logo dopĺňa a zvýrazňuje modrá, tyrkysová farba. Táto farba je s logom len na rok 2019, každý rok sa logo vyfarbí do inej. Farba môže z boxov v logu vychádzať. A nemusí. Cíteniu dizajneróv sa medze nekladú.