Po Sepárku prichádza na čerpačky „vážna“ sladkosť od raperky Simy. Nestojí ani 2 eurá
- Už aj Sima sa dočkala vlastného gastroproduktu
- Spojila sa so známou značkou
- Chcela tak zúročiť 4 roky pečenia na livestreamoch
- Už aj Sima sa dočkala vlastného gastroproduktu
- Spojila sa so známou značkou
- Chcela tak zúročiť 4 roky pečenia na livestreamoch
Gastro a influnceri za posledný rok tvoria dosť úspešný pár. Niektorí si otvárajú vlastné prevádzky, iní pre zmenu vytvárajú vlastnú značku produktov alebo sa spoja s väčšou značkou pre unikátnu spoluprácu.
Na čerpacích staniciach si už v minulosti mohol zahliadnuť niektoré produkty, ktoré tak trošku vyčnievali z davu. Ako prvú takúto spoluprácu priniesol Separ, keď v spolupráci s OMV priniesol Pečivko.
Neskôr sa ukázala spolupráca ako celkom úspešná, a preto sa rozhodli priniesť ďalšie produkty ako bageta alebo sladký dezert. Separ sa dočkal dokonca aj vlastného hot-dogu, takej malej ikony benzínkového stravovania.
Sima a jej vážna bábovka
Čerpačka sa rozhodla, že okrem Separa osloví aj speváčku Simu. Tá chcela vymyslieť niečo, čo by vystihovalo priamo ju. Sima sa na sociálnej sieti pochválila, že od začiatku tohto mesiaca si aj ty vieš zakúpiť jej mini bábovky na všetkých staniciach na Slovensku. Cena za jednu túto bábovku je 1,19 eur.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
„4 roky pečenia na livestreamoch a naša VÁŽNA BABOVKA je na všetkých OMV pumpách na Slovensku. Po niekoľkých rokoch som prijala spoluprácu, pretože mám v nej voľnú ruku a je len prirodzeným odzrkadlením toho, čo som na livestreamoch robila. Veľmi sa z toho teším a verím, že vám bábovka chutí,“ píše na svojom Instagrame.
Vlastné jedlo a pitie ide s influencermi ruka v ruke
Sima ani Separ nie sú ani zďaleka prví influenceri, ktorí majú vlastné jedlo alebo pitie. Medzi také najzvučnejšie mená v tohto odvetia patria nepochybne Zuzana Plačková, ktorá ma vlastnú značku kávy, snackov a aj kaviarní.
S vlastnou prevádzkou sa už teraz môže pochváliť aj Jovinečko a jeho Jovipoint. Ten už pred otvorením tohto malého bistra/kaviarne vyrábal viacero produktov, najznámejšie však boli jeho zdravé tyčinky Jovinečky.
Vlastnou kávou sa môže pochváliť aj taký Majk Spirit. Nezaostávajú ani športovci, celkom určite medzi nimi vedie zápasník Atilla Végh s viacerými spoluprácami či už v rámci jedla alebo alkoholu. Vlastnou značkou sa však chváli aj Marek Hamšík s jeho vlastným proseccom, minerálnou vodou alebo rovnako kávou.
Medzi nováčikov v tomto obore sa pridal len prednedávnom aj youtuber Duklock, ktorý sa rozhodol pre vlastné plechovky s čistou vodou Qapka. Áno, počuješ správne, čistou vodou. Chcel tak spojiť pekný dizajn plechoviek s podporou správneho pitného režimu.
Vlastné značky v rámci predvolebnej kampane
Tým, že sa nám schyľuje k voľbám, môžeme očakávať celkom veľké bizáry aj v rámci politických kampaní. Z minulosti si môžeme zaspomínať na „Mečiarovu kávičku pre tých, čo volia osmičku“, OĽANO so svojím „Matovi-čajom“ alebo dokonca aj na prezidentku Zuzana Čaputová s jej „Čaputovaným Blond-Ale“ pivom.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy
Zdroj: Instagram