Pohoda skončila. Ponúkla vizuálne umenie na absolútne dokonalej úrovni
- Okrem typických motýlích krídel boli aj nádherné svetlá a scénické výjavy
- Návštevníkov zaujali inštalácie a performance
- Okrem typických motýlích krídel boli aj nádherné svetlá a scénické výjavy
- Návštevníkov zaujali inštalácie a performance
Pohoda má každý rok okrem skvelých hudobných interpretov aj interaktívne tanečné domy, prednáškové cykly a vynikajúce vizuálne umenie. Tento rok sa naozaj prekonávali limity a hranice. Pohoda sa niesla v znamení Novembra ’89. V znamení slobody a demokracie a tá sa dopriala aj umelcom.
Viktor Frešo – Zrodenie Pičusa
Nonštruózni mužíci sú stálicami v bratislavskej Danubiane. Majú reprezentovať sériu negatívnych emócií, no všetci ich stále radi vidíme. A zároveň si ich spájame aj s týmto festivalom.
Spojili nás – ALL FOR JAN
Už dva roky spájajú aj Pohodu. Bojoval proti korupcii a my mu ďakujeme. Im obom.
Ružová balerína Slovenskej sporiteľne
Tancovala nad Pohodou. Bola čarovná. Farebne kontrastná a dotvárala celý koncept voľnosti. Tanec a performatívne umenie dáva voľnosť.
Jožo Danglár a Katka Gertli
4 farebné tváre v kocke. Komixové prevedenia a svelé farebné vizuály.
zdroj: Startitup
Performance box
Hála v spolupráci s Rokkom Juhászom vytvorili toto veľmi špecifické podujatie. Umenie prezentovanie vo verejnom priestore. Špeciálne pre festival Pohoda.
Motýlie krídla
Pohoda si každý rok pripomína tragické festivalové udalosti z roku 2009. Motýlie krídla vejú na mieste, kde padol obrovský O2 stan.
Rudolf Sikora a Výkričník
Konceptuálne umenie na Pohode! Prvý výkričník vznikol v 70-tych rokoch k výročiu medzinárodnej organizácie, ktorá hovorila o tom, že v spoločnosť sa rúti do ekologickej katastrofy.
Eastern Sugar by Ilona Németh
Last but not least! Najzážitkovejšie, najperformatívnejšie, najinteraktívnejšie, NAJ v rôznych ohľadoch. Vizuál bol vyústením dlhodobého výskumu Ilony Németh zameraného na dejiny a postupné vytrácanie sa slovenského cukrovarníctva.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy