Slovenský ponožkový lovebrand naberá ľudí a má jasný cieľ. Tržby 15 miliónov eur chcú strojnásobiť

  • Dedoles už je prostredníctvom eshopov rozlezený do 20 krajín Európy
  • Posilňovať bude aj Slovensku
  • Uvádza, že práve v domovine chce vytvoriť niekoľko pracovných miest
dedoles ponožky
Screenshot IG/dedoles
  • Dedoles už je prostredníctvom eshopov rozlezený do 20 krajín Európy
  • Posilňovať bude aj Slovensku
  • Uvádza, že práve v domovine chce vytvoriť niekoľko pracovných miest

Slovenská firma Dedoles plánuje v roku 2021 vytvárať ďalšie pracovné miesta na Slovensku i v susednej Českej republike. Informovala o tom senior PR špecialistka spoločnosti Katarína Načiniaková.

Na Slovensku bude nové pracovné miesta slovenská firma vytvárať hlavne v IT oblasti. „Naším cieľom je vytvárať pracovné miesta, ktoré sú potrebné pre firmy operujúce v digitálnom prostredí,“ vysvetlil konateľ spoločnosti Jaro Chrapko. V roku 2021 chce však spoločnosť otvoriť pobočku aj v susednom Česku.

Slovenský Dedoles dosiahol tržby 14,9 miliónov eur a expanduje na ďaľšie trhy

Firma sídli v Pezinku, kde zároveň zamestnáva aj najviac pracovníkov. V pezinskom administratívnom a logistickom centre pracuje zhruba 200 zamestnancov.

Marketingový a produktový tím spoločnosti však sídli v Bratislave. Firma v posledných mesiacoch zároveň vytvorila kiosky aj v iných častiach Slovenska – v Trenčíne, Banskej Bystrici, Žiline, Košiciach a v už spomínanom Pezinku a Bratislave.

 
 
 
 
 
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Obleč sa originálne (@dedoles)

Pred dvoma rokmi mal 80 zamestnancov, teraz 260

Spoločnosť aktuálne zamestnáva zhruba 260 ľudí na trvalý pracovný pomer. Začiatkom marca tohto roka tvorilo ich pracovnú základňu 80 zamestnancov a pred dvomi rokmi iba 20. Firma momentálne pôsobí prostredníctvom svojich internetových obchodov v 20 krajinách Európy.

Slovensko ako „veľmoc“ s ponožkami a výživovými doplnkami? Naše najväčšie online obchody hlásia rekordný rast

Takmer 80 % nášho predaja sa realizuje mimo územia Slovenskej republiky,“ vyčíslil Chrapko, avšak s tým, že príjmy, ktoré z celej EÚ prichádzajú, ostávajú na Slovensku vo forme daní, odvodov a zisku, ktorý spoločnosť investuje späť do svojho rozvoja a vytvárania pracovných príležitostí.

Ako vyčíslila slovenská firma, kým v roku 2018 dosahovala tržby približne šesť miliónov eur, za rok 2019 sa zvýšili na úroveň 15 miliónov eur a tento rok plánuje spoločnosť toto číslo strojnásobiť.

Zdroj: SITA

Najnovšie videá

Trendové videá