Popradská káva zabáva skvelým spotom, opäť hľadá pravého kávičkára
- Nie všetky tradičné slovenské či československé značky sa vedia popasovať s meniacimi sa trendami v reklame a zaujať niekoľko generácií zároveň
- Popradskej káve sa to darí ďalším vynikajúcim spotom
- Autori v nej reagujú na súčasný svet po svojom
- Za necelých 24 hodín má video na Facebooku 13 tisíc pozretí
- Nie všetky tradičné slovenské či československé značky sa vedia popasovať s meniacimi sa trendami v reklame a zaujať niekoľko generácií zároveň
- Popradskej káve sa to darí ďalším vynikajúcim spotom
- Autori v nej reagujú na súčasný svet po svojom
- Za necelých 24 hodín má video na Facebooku 13 tisíc pozretí
Značka Popradská káva je na našom trhu dlhé desaťročia a v posledných rokoch sa opäť teší veľkému záujmu „kávičkárov“. Náš najväčší spracovateľ kávy a čaju totiž venuje veľkú pozornosť svojmu marketingu, ktorým si získal pozornosť aj tej generácie, ktorú je zaujať najťažšie – mileniálov. Po úspešnom spote z minulého roka, ktorý len na Facebooku nazbieral viac ako pol milióna pozretí, je dnes na programe ďalší, opäť veľmi trefný a výstižný.
„Celý život nám hovoria, aby sme niečo zmenili. Vraj len keď sa zmeníme, budeme šťastní,“ pridala k len pred pár hodinami zverejnenému videu popis Popradská káva a v tomto zmysle sa nesie aj celý jeho obsah.
Videom diváka prevedie dlhovlasý mladík v havajskej košeli a autori z reklamnej agentúry Zaraguza, ktorí kampaň majú pod palcom v ňom reagovali hneď na niekoľko zaujímavých tém súčasnosti. To, že všetci od náš očakávajú, že budeme množstvo času venovať práci, dostatok svojej fyzickej kondičke aj zovňajšku, a to všetko pod tlakom spoločnosti.
Zatiaľ sú ohlasy na tento počin od fanúšikov značky mimoriadne pozitívne. Čo ty na to?
Zdroj: Facebook
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy