Porsche predstavilo skvelú reklamu pre Super Bowl v štýle Rýchlo a zbesilo. V hlavnej úlohe elektrický Taycan
- Pouličné preteky ako z akčného filmu, aj taká je reklama od Porsche
- Počas Super Bowl sa automobilka svojou reklamou odprezentuje prvý krát od roku 1997
- Taycan ako vozidlo, ktoré si získa každého
- Pouličné preteky ako z akčného filmu, aj taká je reklama od Porsche
- Počas Super Bowl sa automobilka svojou reklamou odprezentuje prvý krát od roku 1997
- Taycan ako vozidlo, ktoré si získa každého
Dlho očakávaný zápas Super Bowl má svoj výkop naplánovaný na 2. februára v Miami a ako býva zvykom, pred jeho začiatkom rôzne svetové značky a spoločnosti predstavujú svoje reklamy, ktoré budú odvysielané počas tohto zápasu.
Výnimkou nie sú ani automobilky, no o prekvapenie sa tohto roku postaralo Porsche, ktoré sa k reklamám počas Super Bowl pripojí prvý krát od roku 1997, informuje portál Motor1.
Za tú dobu sa toho v automobilovom priemysle veľa zmenilo a stále viac automobiliek svoj marketing a plánovanie sústreďuje na elektromobilitu. Inak tomu nie je ani v prípade najnovšieho reklamného spotu od Porsche, kde sa v hlavnej úlohe predstaví ich plne elektrický športový model Taycan.
Predĺžená, 2,5 minútová verzia reklamy ponúkne okrem elektromobilu Taycan aj mnohé iné legendárne modely automobilky a skvelým spôsobom spomenie aj históriu značky. Na svedomí ju má podľa AdWeek reklamná agentúra Cramer-Krasselt, ktorá ju poňala ako krátky akčný film plný adrenalínových záberov, vtipných scén s trefným humorom a skvelou kamerou. V istých momentoch to pripomína scény z filmovej série Rýchlo a zbesilo.
„Konečne elektrické auto, ktoré si ťa získa. Úplne nový Taycan“ znie výrok v závere reklamy, ktorý skvelo nadväzuje na neočakávanú pointu celej reklamy.
„Pozornosť a rozruch okolo reklám tejto veľkolepej udalosti z nej robí ideálne miesto pre získanie nových fanúšikov zábavným spôsobom, ktorý sa spája s témou športu – výkon a súťaživosť.“ uviedol prezident a generálny riaditeľ spoločnosti Porsche Cars North America, Klaus Zellmer
Zdroje: Motor1, AdWeek