Poslali mu vyše 300-tisíc eur. Ľudia majú k Petrovej značke absolútnu dôveru, žiadajú nové produkty
- Peter so svojou crowdfundingovou kampaňou zbúral rekordy
- Podporovatelia mu na rozvoj značky poslali státisíce eur
- Peter so svojou crowdfundingovou kampaňou zbúral rekordy
- Podporovatelia mu na rozvoj značky poslali státisíce eur
Peter Procházka je mladý podnikateľ, ktorý mal byť právnikom, no ako študent odišiel načerpať nové skúsenosti do Nórska. A práve dostal nápad na založenie vlastnej značky s názvom Skinners.
Všímal si zdravotný problém jeho kamaráta, pre ktorého bola chôdza v klasickej zovretej obuvi príliš bolestivá, a preto začal chodiť po meste len v ponožkách.
Začal preto hľadať alternatívne riešenie obuvi. Uvedomil si, že tuhé topánky nie sú vždy presne to, čo ľudská noha potrebuje. Po prieskume trhu zistil, že neexistuje produkt, ktorý si predstavoval.
Z dostupných materiálov a pomocou potrieb na šitie od mamy spichol prvý prototyp obuvi. Ešte ten večer išiel svoj výtvor vyskúšať a výsledok ho ohromil. Pri behu v prírode cítil povrch pri každom došliapnutí.
Teraz sa s tímom rozhodol vytvoriť aj prémiové barefoot topánky, ktoré nerobia kompromis medzi vzhľadom, funkciou a kvalitou. Chce naplno rozbehnúť výrobu mestskej obuvi, ktorá bude ľuďom dobre slúžiť doslova pri každom kroku.
Ľuďom sľúbil predstavenie topánky, ktorá by mala barefoot parametre, bola kvalitne spracovaná a pritom skvele vyzerala. Stanovil si cieľ vytvoriť obuv, ktorá by sadala v mestskom prostredí nosiť od rána do večera a človek by pritom nemusel robiť kompromis medzi komfortom a eleganciou.
Na rozbeh novej výroby však potreboval značný kapitál, a preto požiadal o pomoc bežných ľudí na crowdfundingovej platforme HitHit, ktorá aktuálne skončila a dopadla nad očakávania.
„Za celý tím musím povedať, že to bola skutočne jazda. Vaša neuveriteľná podpora a výsledná vybraná čiastka 309 035 eur nám doslova vyrazila dych. Ďakujeme každému jednému z vás, kto ste nás akýmkoľvek spôsobom podporili,“ napísal Peter Prochádzka, zakladateľ projektu Skinners.
Rekordov padlo hneď niekoľko. Tím značky dokázal spolu s ľuďmi zo Skinners Walker urobiť najúspešnejší produktový projekt českého crowdfundingu.
„Čo sa celkového rebríčka týka, pomohli ste nám vybrať druhú najvyššiu čiastku v histórii (hneď po kampani internetovej televízie DVTV). Kampaň končí, práca ale pokračuje!“
„Po evidencii všetkých platieb (cca 5 dní) sa čoskoro všetkým prispievateľom ozveme s informáciami, čo bude nasledovať. A samozrejme vás všetkých budeme naďalej informovať, ako sa ostrá výroba barefoot topánok vyvíja. Ešte raz vďaka, že v tom kráčate s nami.“
Peter tvrdí, že je odhodlaný pretaviť sny na skutočnosť a vytvoriť produkt novej éry v obuvníctve. Má ísť o ručne robený produkt v Portugalsku a navyše z tých najkvalitnejších talianskych koží. Podošva má 4,5 milimetra a nulový sklon medzi pätou a špičkou. Za dizajnom a vývojom stoja perfekcionisti.
Topánky budú z talianskych koží. Vo vnútri na podšívku topánky bude použitá matracovina zvaná Tencel. Ide o prvé topánky sveta, ktoré sa môžu hrdiť týmto parametrom.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy
Zdroje: HitHit, Skinners