Potraviny milionára Tkáča sa pochválili ročnými tržbami presahujúcimi 2,2 milióna eur
- Potraviny od našich si na Devíne rýchlo získali lojálnu klientelu
- Svedčia o tom aj ich hospodárske výsledky
- Potraviny od našich si na Devíne rýchlo získali lojálnu klientelu
- Svedčia o tom aj ich hospodárske výsledky
Spoluvlastník spoločnosti J&T, milionár Patrik Tkáč, vedie na Devíne vlastnú remeselnú predajňu – Potraviny od našich. Zakladateľ projektu sa pravidelne vyjadruje aj k vývoju tržieb tejto prevádzky. Najnovšie hospodárske výsledky ukazujú, ako sa im vodilo počas uplynulého roka.
„Prinášame malé obhliadnutie sa za minulým rokom z pohľadu tržieb. Celková tržba za minulý rok je neuveriteľných 2 223 211,53 eur, ktorú tvorí celkovo 137 589 nákupov. Za tieto nádherné čísla patrí jedno veľké poďakovanie Vám všetkým, ktorí ste nám k tomuto nádhernému výsledku dopomohli. Ďakujeme,“ oznámil Ondrej Vráb, člen tímu spoločnosti, ktorá vedie lokálnu predajňu.
Ako pre Startitup povedala Jana Šmodrková, vedúca predajne Potraviny od našich, vývoj tržieb je veľmi citlivá záležitosť, ktorá je ovplyvnená rôznymi faktormi.
„Obchod sme otvárali v pochmúrnom covidovom období v novembri minulého roku. Ľudia boli radi, že majú kde nakupovať, a to nehovoriac o tom, že v Devíne veľa rokov žiadne potraviny neboli. Potom nasledovalo predvianočné obdobie, keď sme zákazníkom ponúkali rôzne ‚vychytávky‘. Dovolím si to tvrdiť, pretože sme zaradili do ponuky to, čo bežne ľudia v obchode nekúpia.“
Objasňuje, že v týchto mesiacoch boli, samozrejme, aj tržby vysoké. Nasledoval začiatok roka, keď je podľa jej slov všade všeobecne zaznamenávaný pokles tržieb. Následne celý svet pocítil dianie u našich východných susedov.
„V tom období u nás veľmi neklesol počet zákazníkov, znížil sa však priemerný nákupný košík. Počas letných prázdnin sú ľudia rozcestovaní, takže sme stagnáciu pocítili aj my. Od septembra sa to opäť začalo zlepšovať. V tom období sme intenzívne pracovali na tom, aby sme do ponuky zaradili naše nátierky a pridali sme aj šaláty, ktoré sa tešia obľube.“
V tom, aké zmeny chce vedenie predajne podniknúť, aby boli s vývojom tržieb spokojní, má jasno.
„Neustále sa snažíme zákazníkom vychádzať v ústrety v ich požiadavkách v sortimente, ale taktiež im ponúkame niečo nové, aby mali možnosť vychutnať niečo, čo nie je bežné.“
Tieto potraviny sú známe tým, že tu pravidelne dopĺňajú a rozširujú ponuku mäsa, syrov, chladeného tovaru, ale taktiež rôzne sladké a slané pochutiny, stravu pre deti či drogériu. Špecialitou je ich vlastná pekáreň priamo v obchode, kde denne pripravujú kváskový chlieb a veľa sladkých aj slaných výrobkov.
Vedúca predajne hovorí, že sa spolu s tímom snažia predovšetkým vychádzať v ústrety ich zákazníkom a ich požiadavkám, najmä čo sa týka sortimentu a služieb.
„Na druhej strane sa neustále snažíme o niečo nové, pričom vyslovene nabádam zamestnancov ku kreativite. Pokiaľ je nápad z ich strany reálny, pretavíme ho do skutočnosti a ponúkneme zákazníkom. Pokiaľ sa ujme, pokračujeme, prípadne zlepšujeme, pokiaľ sa neujme, hľadáme ďalšie možnosti.“
Zdroj: Potraviny od našich