Potraviny milionára Tkáča sa pochválili ročnými tržbami presahujúcimi 2,2 milióna eur

  • Potraviny od našich si na Devíne rýchlo získali lojálnu klientelu
  • Svedčia o tom aj ich hospodárske výsledky
Na snímke tím projektu Potraviny od našich.
Facebook/Potraviny od našich
  • Potraviny od našich si na Devíne rýchlo získali lojálnu klientelu
  • Svedčia o tom aj ich hospodárske výsledky

Spoluvlastník spoločnosti J&T, milionár Patrik Tkáč, vedie na Devíne vlastnú remeselnú predajňu – Potraviny od našich. Zakladateľ projektu sa pravidelne vyjadruje aj k vývoju tržieb tejto prevádzky. Najnovšie hospodárske výsledky ukazujú, ako sa im vodilo počas uplynulého roka.

„Prinášame malé obhliadnutie sa za minulým rokom z pohľadu tržieb. Celková tržba za minulý rok je neuveriteľných 2 223 211,53 eur, ktorú tvorí celkovo 137 589 nákupov. Za tieto nádherné čísla patrí jedno veľké poďakovanie Vám všetkým, ktorí ste nám k tomuto nádhernému výsledku dopomohli. Ďakujeme,“ oznámil Ondrej Vráb, člen tímu spoločnosti, ktorá vedie lokálnu predajňu.

op
zdroj: Potraviny od našich/Ondrej Vráb

Ako pre Startitup povedala Jana Šmodrková, vedúca predajne Potraviny od našich, vývoj tržieb je veľmi citlivá záležitosť, ktorá je ovplyvnená rôznymi faktormi.

„Obchod sme otvárali v pochmúrnom covidovom období v novembri minulého roku. Ľudia boli radi, že majú kde nakupovať, a to nehovoriac o tom, že v Devíne veľa rokov žiadne potraviny neboli. Potom nasledovalo predvianočné obdobie, keď sme zákazníkom ponúkali rôzne ‚vychytávky‘. Dovolím si to tvrdiť, pretože sme zaradili do ponuky to, čo bežne ľudia v obchode nekúpia.“

Objasňuje, že v týchto mesiacoch boli, samozrejme, aj tržby vysoké. Nasledoval začiatok roka, keď je podľa jej slov všade všeobecne zaznamenávaný pokles tržieb. Následne celý svet pocítil dianie u našich východných susedov.

„V tom období u nás veľmi neklesol počet zákazníkov, znížil sa však priemerný nákupný košík. Počas letných prázdnin sú ľudia rozcestovaní, takže sme stagnáciu pocítili aj my. Od septembra sa to opäť začalo zlepšovať. V tom období sme intenzívne pracovali na tom, aby sme do ponuky zaradili naše nátierky a pridali sme aj šaláty, ktoré sa tešia obľube.“

V tom, aké zmeny chce vedenie predajne podniknúť, aby boli s vývojom tržieb spokojní, má jasno.

„Neustále sa snažíme zákazníkom vychádzať v ústrety v ich požiadavkách v sortimente, ale taktiež im ponúkame niečo nové, aby mali možnosť vychutnať niečo, čo nie je bežné.“

Tieto potraviny sú známe tým, že tu pravidelne dopĺňajú a rozširujú ponuku mäsa, syrov, chladeného tovaru, ale taktiež rôzne sladké a slané pochutiny, stravu pre deti či drogériu. Špecialitou je ich vlastná pekáreň priamo v obchode, kde denne pripravujú kváskový chlieb a veľa sladkých aj slaných výrobkov.

Vedúca predajne hovorí, že sa spolu s tímom snažia predovšetkým vychádzať v ústrety ich zákazníkom a ich požiadavkám, najmä čo sa týka sortimentu a služieb.

„Na druhej strane sa neustále snažíme o niečo nové, pričom vyslovene nabádam zamestnancov ku kreativite. Pokiaľ je nápad z ich strany reálny, pretavíme ho do skutočnosti a ponúkneme zákazníkom. Pokiaľ sa ujme, pokračujeme, prípadne zlepšujeme, pokiaľ sa neujme, hľadáme ďalšie možnosti.“

Zdroj: Potraviny od našich

Najnovšie videá

Trendové videá