Poznáme víťazky súťaže WomanUp Awards 2024, porota a verejnosť ocenila 5 víťaziek
Na Galavečere 7. novembra vyhlásila organizácia WomanUp výsledky niekoľkotýždňovej súťaže pre všetky podnikateľky, investorky a ženy v biznise. Počas večera sa na pódiu vystriedali aj top osobnosti zo sveta biznisu, ako Táňa Ondrejková, Ivana Molnárová, Alexandra Kasperová, či Matej Šucha.
Do 1. ročníka súťaže prišlo až 120 prihlášok a 250 nominácií, za svoj obľúbený Lovebrand hlasovalo až 7 782 ľudí. O víťazkách kategórií Podnikateľka, Freelancerka, Angel investorka a Inovátorka zase rozhodovala porota 10 expertov a expertiek.
Víťazky WomanUp Awards 2024
-
Angel investorka
Lucia Desmarquest – Executive Director banky Julius Baer
,,Mojou motiváciou je podporiť podnikateľov, podnikateľky a vďaka tomu rast slovenských firiem, pomôcť posilniť lokálny ekosystém a prispieť k sociálnemu dopadu aj v oblastiach s nedostatkom kapitálu.” – Lucia Desmarquest
-
Inovátorka
Viktória Jakubovičová – Spoluzakladateľka strednej školy Skyro zameranej na inovatívne technológie
,,Skyro je prvou strednou školou na Slovensku a v strednej Európe, ktorá sa špecializuje na umelú inteligenciu a vývoj digitálnych hier a aplikácií.” – Viktória Jakubovičová, Skyro -
Freelancerka
Judit Tkáčová – nutričná terapeutka, ktorá sa špecializuje na liečebnú výživu a výživu detí
,,Väčšina ľudí si myslí, že ako nutričná terapeutka sa venujem najmä chudnutiu. No veľmi skoro som zistila, že oveľa viac sa viem realizovať v oblasti liečebnej výživy a výživy detí.” – Judit Tkáčová -
Podnikateľka
Miriam Poništová – Spolumajiteľka a CEO firmy DeutschMann Internationale Spedition ktorá sa venuje špedícií
,,Najväčšiu motiváciu mám, keď mi niekto povie, že sa niečo nedá. Nie pre mňa nie je odpoveď.” – Miriam Poništová -
Lovebrand
Martina Dudová – za značku kozmetiky Kvitok
,,Autentickosť, ľudskosť a úprimnosť – to sú 3 dôležité piliere mojej značky, na ktorých staviam od začiatku celú brandovú komunikáciu.” – Martina Dudová
Galavečer podporili desiatky partnerov, hlavnými partnermi kategórií boli Bloom Robbins, Oktáva, Gyncare a Bezcyklenia, ako aj x-bionic sphere. Hostia eventu mali možnosť spoznať lokálne značky v partnerskej zóne, ako napríklad Facederma, Globerg Digital, Two cosmetics a ďalší. Každý hosť získal darčekový balíček s inšpiratívnymi produktmi a zľavami, ako napríklad Nosene, Mini Tech MBA, Forbes Vibe Beauty Studio či Athena Confidence. Partnermi podujatia boli aj Lasa, Promiseo, Kaliforňan, Phočkáreň, Slovenské vinice, Gemerka, CANS, Carelab a Ahoy a ďalší.