Predstav si, že plechovka Coca-Coly stratí svoju červenú farbu. Ikony sa zmenili na nepoznanie
- Čo ak by produkty, na ktoré si zvyknutý, stratili svoj charakteristický vzhľad?
- Indický výtvarník Kunel Gaur vytvoril nevšednú umeleckú sériu
- Svojim experimentovaním s obalmi svetoznámych produktov vytvoril originálne vizuály
- Výrazné a krikľavé farby nahradil čiernobielou harmóniou, ktorá ťa určite ohúri
- Čo ak by produkty, na ktoré si zvyknutý, stratili svoj charakteristický vzhľad?
- Indický výtvarník Kunel Gaur vytvoril nevšednú umeleckú sériu
- Svojim experimentovaním s obalmi svetoznámych produktov vytvoril originálne vizuály
- Výrazné a krikľavé farby nahradil čiernobielou harmóniou, ktorá ťa určite ohúri
Pozrite si tento príspevok na InstagrameSvetoznáme značky stratili svoj charakteristický vzhľad. Získali nový. Projekt „Generic Brands” indického umelca Kunela Gaura dokonale kombinuje brutalizmus, kreativitu a minimalistický štýl.
Pozrite si tento príspevok na InstagrameHlavným charakteristickým znakom jeho tvorby je použitie monochromatického spektra farieb. Jeho výtvory si denne získavajú nových fanúšikov, na Instagrame ich má už viac ako 33-tisíc.
Pozrite si tento príspevok na InstagramePodľa Gaura je dôležité vytvoriť silnejšie spojenie medzi značkami a spotrebiteľmi tým, že sa prestanú upínať na často príliš krikľavý vizuál a prebytočné ozdoby.
Pozrite si tento príspevok na InstagrameV jeho najnovšej sérii umeleckej zbierky nájdeš rôzne tematiky. Od módy a kimenatografie až po gastronómiu. Práve tá si získala najviac pozornosti. Kunel Gaur ňou nadväzuje na inú sériu koláží z rozložiteľných materiálov.
Pozrite si tento príspevok na InstagrameZdroje: branding.news, forbes.cz, graphicdesignforum.com