PRIDE kampaň Dedolesu je tým najlepším, čo sa na Slovensku vytvorilo. Aj napriek tomu značka prichádza o zákazníkov
- Slovenská značka Dedoles prišla so zaujímavou kampaňou týkajúcou sa PRIDE month
- Množstvo Slovákov vyjadruje svoj nesúhlas v komentároch
- Slovenská značka Dedoles prišla so zaujímavou kampaňou týkajúcou sa PRIDE month
- Množstvo Slovákov vyjadruje svoj nesúhlas v komentároch
Mesiac jún je známy aj ako PRIDE mesiac. Počas tohto mesiaca oslavujú príslušníci LGBTI+ komunity svoju jedinečnosť. Počas tohto mesiaca sa organizuje množstvo pochodov a akcií, ktoré navštevuje veľké množstvo ľudí.
Kvôli tejto príležitosti vzniká množstvo reklamných kampaní. Inak to nie je ani na Slovensku. Jeden rozdiel sa však nájdeš. Zahraničné kampane sa stretávajú s pochopením a slovenské s odporom a nenávisťou. Asi najvýraznejšiu kampaň spustila známa slovenská firma Dedoles.
„Patrí tým, ktorí čelia diskriminácii či nenávisti len kvôli svojej sexuálnej orientácii či rodovým prejavom. Nebuďme voči tomu ľahostajní, podporme LGBT+ komunitu a pridajme sa spoločne k dúhovej oslave,“ vyzýva firma Slovákov.
Slovákov najviac pobúrila fotografia, na ktorej sa nachádzajú dvaja muži. Väčšina komentárov pod príspevkom je negatívna. Slováci píšu, že značku viac nebudú podporovať, a že darujú veci, ktoré už doma majú. Je však potrebné dodať, že sa nájde niekoľko komentárov, ktoré kampaň oceňujú.
O inom to však je na Dedoles Instagrame. Komentáre sú plné podpory a vďaky. To si všimli aj organizátori nedávnych Social Media Awards, na ktorých Dedoles zvíťazil v kategórii Brand of Slovakia. „Dedoles u nás vyhráva aj cenu za odvahu a túto kampaň zaraďujeme k tomu najlepšiemu, čo sa za posledné obdobie na Slovensku vytvorilo,“ píše sa v príspevku.