Prienik digitálu do printu. To je nová reklama pre Chevrolet.
V májovom vydaní časopisov Esquire a Popular Mechanics sa objaví nová reklama na Chevrolet Colorado. Nič by na tom nebolo zvláštne až nato, že niektorí vybraní predplatitelia dostanú iný druh reklamy, na aký sú zvyknutí.
Čitateľom sa dostane do ruky vydanie s tromi krátkymi videami, ktoré si v časopisoch budú môcť reálne aj pozrieť. Takýto typ reklamy vytvorila reklamná agentúra Commonwealth//McCann. 10 000 vybraných predplatiteľov z Esquire Popular Mechanics (takých, kde je vyššia pravdepodobnosť kúpy Colorada), dostane ich kópie s video prehrávačom vloženým do tlačenej strany.
„Mali sme tieto skvelé digitálne filmy, ktoré sme vytvorili pre Colorado a povedali sme si, prečo nedať video aj do tlače„, povedala pre adage.com Jill Mida, manažér Chevrolet Truck Advertising.
Manažéri v Hearst (majiteľ Esquire a Popular Mechanics) povedali, že myšlienka na pridanie videa do tlačenej podoby vznikla na stretnutí, kde diskutovali o propagácii videí na web stránkach časopisov. Tak spoločnosť povolala Americhip, aby im poskytli technológiu, ktorá prináša videá prehrávané v tlači. Celej situácii pomáha aj fakt, že Esquire má dobrú povesť v testovaní nových technológií v tlači a digitálnom svete.
Zdroj:adage.com
Čítajte viac z kategórie: Zaujímavosti