Publicis Groupe zakladá hernú divíziu Publicis Play. Ponúkne komplexné riešenie pre oblasť gamingu a e-športu

publics
Publicis Groupe

Komunikačná skupina Publicis Groupe zakladá novú hernú divíziu Publicis Play. Zjednocuje v nej svoje služby v oblasti gamingu, streamingu a e-športov a ponúka tak klientom komplexné riešenie na prepojenie ich značiek s herným svetom.

Publicis Play poskytuje komplexné riešenie značkám, ktoré hľadajú partnera na oslovenie početnej hráčskej komunity na Slovensku. Zameriava sa na oblasti gamingu, streamingu a e-športu: od kreatívnych návrhov a produkcii cez nákup reklamného priestoru v herných platformách až pospoluprácu s influencermi, exkluzívne partnerstvo a aktivácia na mieru.

Nová divízia zjednocuje doterajšiu ponuku Publicis Groupe v oblasti gamingu a e-športu. Týmto disciplínam sa skupina venuje už od roku 2021 a odvtedy realizovala herné projekty okrem iného pre značky O2 (SK), Oreo, Samsung alebo Pepsi. V minulom roku tiež napríklad pripravila vôbecprvú českú kampaň na platforme Roblox.

Jadro tímu Publicis Play tvorí niekoľko špecialistov z rôznych častí Publicis Groupe, ktorí sa gamingu a športovu dlhodobo venujú: Veronika Zábrženská, Adam Nochta, Tomáš Drapáč, Martin Žežulka, Martin Palounek, Jaroslav Novák a ďalší. Na jednotlivých projektoch potom budú úzko spolupracovať s ďalšími expertmi naprieč celou skupinou.

Zjednotenie služieb skupiny Publicis Groupe v oblasti gamingu a e-športu súvisí s dlhodobým rastom herného sektora v Slovenskej republike. Videohry u nás pravidelne hrá tretina populácie a zo zábavy úzkej skupiny nadšencov sa tak stala súčasť širokej popkultúry.

Najvýraznejšie je to vidieť u nastupujúcej Generácie Z, v ktorej hry hrá každý druhý, a jej príslušníci s gamingom trávia už viac času ako s tradičnými médiami.

„Generácia Z je v marketingovej komunite hojne skloňovaný fenomén. Značky vedia, aké sú pre nich príslušníci tejto generácie dôležití, ale kvôli vekovej bariére s nimi často nevedia komunikovať. Mladí konzumujú tradičné médiá čoraz menej, a preto musíme hľadať nové kanály, ako ich osloviť. Herné platformy sú z tohto pohľadu mimoriadne zaujímavé. Potvrdzujú to aj výsledky kampaní, ktoré sme v tejto oblasti v uplynulých rokoch realizovali. Zostavením nového tímu špecialistov z rôznych častí našej skupiny teraz posúvame služby okolo gamingu na ešte vyššiu úroveň. Značkám ponúkneme komplexné riešenie v duchu Power of One,“ hovorí Tomáš Varga, CEO Publicis Groupe, Central Europe.

O Publicis Groupe – The Power of One

Publicis Groupe je globálnym lídrom v oblasti komunikácie. Klientom ponúka komplexné služby v oblasti marketingu a transformácie podnikania. Od poradenstva až po implementáciu. Publicis Groupe spolupracuje s klientmi pri transformácii s cieľom posilniť personalizáciu vo veľkom meradle.

Skupina sa opiera o desať odborných oblastí sústredených v štyroch hlavných kategóriách: komunikácia, médiá, dáta a technológie.

Vďaka jednotnej a flexibilnej organizačnej štruktúre majú jej klienti jednoduchý prístup k odborným znalostiam na všetkých trhoch. Publicis Groupe má zastúpenie vo viac ako 100 krajinách a zamestnáva približne 100 000 odborníkov.

Najnovšie videá

Trendové videá