Raper ADiss: Úspech v brandži je 10 % hudba a 90 % marketing
- Hosťom rozhovoru je raper ADiss. Hudbu netvorí len autorsky, ale tracky prirpavuje aj známym spevákom
- Všeobecne robia koncerty približne 70 % príjmu speváka. Vlastnú pesničku vieš mať za niekoľko stoviek
- Na drahé autá a hodinky má svojský názor. Vianočné darčeky už 20 rokov nedáva, ani nedostáva
- Hosťom rozhovoru je raper ADiss. Hudbu netvorí len autorsky, ale tracky prirpavuje aj známym spevákom
- Všeobecne robia koncerty približne 70 % príjmu speváka. Vlastnú pesničku vieš mať za niekoľko stoviek
- Na drahé autá a hodinky má svojský názor. Vianočné darčeky už 20 rokov nedáva, ani nedostáva
Hosťom podcastu je raper, hudobník a skladateľ ADiss vlastným menom Adam Miščík. O hudbe vraví, že je z 90 % postavená na marketingu a peniazoch.
Preto môžeš za niekoľko stoviek mať vlastnú pesničku. ADiss sa totiž venuje aj písaniu textov a masteringu, takže ti celý track pripraví. Ako tento sektor ovplyvnila korona a koľko percent stratili hudobníci na zrušených koncertoch? Ako Adam začínal a kedy uňho prišiel zlomový moment, kedy sa rozhodol pre hudbu?
Inšpiroval ho otec slovenského rapu a Adam o 2 týždne nahral svoj prvý song. Mal vtedy len 12 rokov. Ako vníma vulgarizmy v hudbe a čo vraví na to, že rap sa často spája s drahými autami a luxusnou módou. Na peniazoch mu až tak nezáleží. Čo nám chýba na slovenskej hudobnej scéne a ďalšie zaujímavosti zo sveta hudby sa dozvieš v Podcaste s Romčom. Príjemné počúvanie.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy