Reklamná kampaň, pre nové spracovanie Draculu, odhalí svoju strašidelnú tvár, až keď sa zotmie
- Na prvý pohľad nezrozumiteľný billboard dáva zmysel až v noci
- Svetlo a drevené koly vrhajú tieň a vytvoria strašidelnú siluetu Draculu
- Na prvý pohľad nezrozumiteľný billboard dáva zmysel až v noci
- Svetlo a drevené koly vrhajú tieň a vytvoria strašidelnú siluetu Draculu
V Spojenom kráľovstve sa na televíznom programe BBC One od nového roku vysiela nové spracovanie klasického príbehu grófa Draculu, ktorý promujú vonkajšou reklamnou kampaňou na nezvyčajných a na prvý pohľad nezrozumiteľných billboardoch v Londýne a Birminghame, informuje AdWeek.
Biely billboard má tmavý rám, a čudne, asymetricky rozmiestnené drevené koly vo svojej ľavej časti, z ktorých vyteká krv. Čo tento billboard znázorňuje? Odpoveď na túto otázku dostali nechápaví okoloidúci až vtedy, keď zašlo slnko a ulice zahalila tma.
Dychberúce, hrôzostrašné nočné zistenie
V noci dáva zmysel už aj zvláštne umiestnený reflektor na bočnej strane. Ten totižto svieti priamo na drevené koly a tie svojim dômyselným rozmiestnením vrhajú tieň, ktorý vytvára siluetu grófa Draculu. Súčasťou kampane je aj presklený reklamný banner umiestnený pod billboardom.
https://www.youtube.com/watch?v=QMXfO0dwuVE
„Táto vonkajšia kampaň je jedným z najambicióznejších špeciálnych výtvorov, aké sme kedy podnikli,“ uviedol pre portál AdWeek Oliver Harnett, kreatívny vedúci spoločnosti BBC Creative, ktorá stojí za celou kampaňou.
O moderné spracovanie známeho príbehu sa postarala dvojica Steven Moffat a Mark Gatiss, známa vďaka práci na snímkach Doctor Who a Sherlock. Hlavnej úlohy grófa Draculu sa ujal dánsky herec Claes Bang.
Hra so svetlom po druhé
Toto nie je prvý prípad šikovného využitia striedania dňa a noci pri exteriérovej reklamnej kampani. AdWeek v roku 2019 informoval o kampani, v rámci ktorej sa v uliciach Sao Paula objavili papierové reklamy zobrazujúce strašidelných upírov. Na ich výrobu boli použité horľavé farby a v momente, keď sa do nich ráno opreli slnečné lúče, plagát začal horieť a portrét upíra sa premenil na popol.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy
Zdroje: adweek.com, tv.avclub.com