S jedlom si tu môžeš robiť, čo chceš, ceny tu ako jedni z mála znižovali. Zoznám sa so street foodom Popichi
- Popichi je koncept, ktorý do bratislavských ulíc prináša gastrokreativitu
- Porciu tvojho jedla si môžeš vylepšovať na množstvo spôsobov
- Popichi je koncept, ktorý do bratislavských ulíc prináša gastrokreativitu
- Porciu tvojho jedla si môžeš vylepšovať na množstvo spôsobov
Za projektom Popichi stojí skupina gastronadšencov pôsobiaca pod názvom No.5 Group. Niektorí z nich podnikajú už od svojich 18 rokov a okrem toho veľmi veľa cestovali, čo ich napokon inšpirovalo začať podnikať práve v gastrosegmente.
Ide o pestré zoskupenie ľudí, ktorí sa neboja priniesť aj niečo netradičné a aj práve preto vytvorili street food, ktorý je nevšedný nielen svojím názvom, ale aj chuťami.
Ich záberom v rámci skupiny No.5 Group sú ale všetky aktivity v rámci gastronómie, a to aj fine dining, ako napríklad koncept „5 Experience“, ktorý sa venuje netradičným gastronomickým pop up eventom. Tie sú vytvorené tak, aby návštevníkom prepojili všetkých 5 zmyslov.
„Venujeme sa tiež hromadnému stravovaniu, pivárňam, cateringom, projektu osobný šéfkuchár až po úplný street food. Snažíme sa robiť trendové veci, no s trvalo udržateľným prístupom celej prípravy jedla a zdrojov.“
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
„Mnoho základných potravín, ktoré používame vo svojich kuchyniach, si vyrábame sami, či už ide o pečivo, poctivé nakladané a fermentované prílohy, omáčky a tiež suroviny ako trhané mäso a iné.“
V prípade Popichi si môže každý zákazník vyskladať svoju porciu jedla presne tak, ako sa mu páči. V praxi to znamená, že ak máš chuť na poriadne trhané, môžeš si ho vychutnať v poctivom domácom bágli, ako hot-dog, burger, alebo len tak s hranolkami.
Vyberieš si vlastnú omáčku a pridáš toľko druhov „extras“, koľko zvládneš. Výhodou je, že je jedno, či si vyberieš jednu alebo všetky prílohy, cena je vždy rovnaká.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
„Naším cieľom bolo, aby si zákazník vychutnal naše jedlo presne tak, ako ho má rád a nemusel sa obmedzovať. Základom pri stavbe menu pre koncept Popichi, bola myšlienka a viera, že mladá generácia dokáže oceniť kvalitné ingrediencie v jedle a plne si uvedomuje dosah priemyselne spracovaných potravín na ich zdravie.“
Sú toho názoru, že jesť zdravo a trvalo udržateľne neznamená stať sa vegánom, ale byť náročný pri výbere. Preto je ich menu postavené na produktoch od lokálnych dodávateľov a navyše je vyrobené vo vlastnej produkcii.
„Spomínaným priemyselne spracovaným surovinám plných alergénov, emulgátorov a stabilizátorov, ktoré nie sú zdraviu prospešné, sa vo veľkom vyhýbame. Väčšinu potravín si preto spracovávame vo vlastnej réžii.“
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Tvrdia, že vždy vedeli, že dokážu pripraviť kvalitné a chutné jedlo, a preto sa ho rozhodli priniesť aj verejnosti. „Pripravujeme rôzne koncepty so zameraním na rôzne cieľové skupiny, no chceli sme potešiť aj mladšiu cieľovku, medzi ktorou je street food stále veľmi obľúbený a ktorá ocení nielen trefný názov, ale aj netradičné chute a kvalitný junk food.“
„Od projektu nás neodrádzalo nič. Nebol čas zamýšľať sa nad tým, či to bude ťažké a či by nás mohlo niečo odradiť. Jednoducho sme sa doň pustili s nadšením priniesť na trh niečo nové.“
Investovať museli desiatky tisíc eur
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Masový koncept, zameraný na kvalitné suroviny a ich poctivú prípravu
- Nesmú chýbať ani netradičné dipy z vlastnej dielne a možnosť kombinovania všetkého so všetkým
- Aj tak by sme mohli definovať gastroprojekt s názvom Popichi, do ktorého jeho autori investovali desiatky tisíc eur
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- Exkluzívne benefity
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy