S menom obľúbenej donáškovej služby sa už Slováci nestretnú. Ukázala novú identitu

  • Foodpanda sa mení na foodoru
  • Celkom 8 krajín v Európe vrátane Slovenska sa tak zjednotí pod jednu značku
foodpanda zmena názvu foodora
Ilustračný obrázok Foodpanda/Foodora
  • Foodpanda sa mení na foodoru
  • Celkom 8 krajín v Európe vrátane Slovenska sa tak zjednotí pod jednu značku

Osem európskych trhov spoločnosti Delivery Hero sa od 1. mája zmení na značku foodora. Cieľom je transformácia na jednu európsku značku. 

Táto značka je už dobre známa a veľmi silná predovšetkým na trhoch vo Švédsku, Dánsku, Nórsku a Fínsku. Teraz sa k týmto krajinám pridá aj Maďarsko, Česká republika, Slovensko a Rakúsko.

Aktualizácia aplikácie

Česká republika, Maďarsko, Slovensko a Rakúsko sa budú meniť na foodoru, čím sa zároveň zmenia zo súčasných lokálnych značiek (Dáme jídlo, Mjam a foodpanda). Pridajú sa k 4 severským krajinám – Švédsku, Nórsku, Fínsku a Dánsku.

Práve v týchto severských krajinách má meno foodora dlhodobo silné postavenie. Štyri trhy v EÚ, ktoré pôsobia pod rôznymi značkami Delivery Hero, sa k tejto značke pripoja už 1. mája 2023. Stane sa tak za podpory doteraz najväčšej mediálnej kampane. 

Zákazníci, ktorí majú aplikáciu foodpanda vo svojom mobilnom zariadení, si nemusia sťahovať žiadnu novú verziu. Počkajú si iba na jej aktualizáciu. Od 11. apríla bude k dispozícii pre iOS v App Store však aj nová aplikácia foodora. Od 18. apríla príde jej verzia aj pre Android prostredníctvom Google Play.

Aktualizácia aplikácie bude prichádzať po vlnách. Zo začiatku bude fungovať aj stará aplikácia, ktorú ale postupne nahradí nová verzia. Po aktualizácii sa nezmenia žiadne základné funkcie. 

„Zoznam obľúbených reštaurácií, predchádzajúcich objednávok a užívateľské hodnotenia zostanú po aktualizácii nezmenené. Nová aplikácia bude mať úplne nový vizuálny štýl, ktorý je navrhnutý špeciálne pre zlepšenie používateľského zážitku,“ informuje tlačová správa.

Výhodné spolupráce

Spolu s uvedením novej značky a aplikácie sa bude foodora predovšetkým zameriavať na plošné zlepšenie služieb pre nových, ale aj súčasných zákazníkov. Jedným z hlavných cieľov je zabezpečiť, aby každý zákazník zažil bezproblémovosť a rýchlosť donáškovej služby od momentu, kedy si jedlo objedná, až po jeho doručenie.

Foodora bude pracovať aj na zvýšení počtu kuriérov, čo sa značne prejaví na rýchlejšom dodaní objednávok. Okrem toho sa môžu zákazníci tešiť aj na množstvo spoluprác a akcií s lokálnymi obľúbenými podnikmi. 

McDonalds
zdroj: Unsplash/Brett Jordan

„Budeme pokračovať vo výhodných spoluprácach s našimi kľúčovými partnermi, ako sú napríklad McDonald’s, Burger King alebo KFC,“ uvádza sa v tlačovej správe.

Za menej ako hodinu

Spoločnosť Delivery Hero je poprednou svetovou platformou pre lokálne doručovanie. Svoje služby poskytuje vo viac ako 70 krajinách v Európe, Ázii, Latinskej Amerike, Afrike a na Blízkom východe.

Delivery Hero začala ako donášková služba potravín v roku 2011 a dnes prevádzkuje vlastnú donáškovú platformu na štyroch kontinentoch. Okrem toho je spoločnosť aj priekopníkom v segmente e-commerce, novej generácie elektronického obchodovania. 

Cieľom spoločnosti je zákazníkom priniesť tovar a potraviny pre domácnosť za menej ako jednu hodinu. Sídlo Delivery Hero sa nachádza v Berlíne v Nemecku.

Zdroj: TS

Najnovšie videá

Trendové videá