Sensoneo chce expandovať. Na dosah má dohodu s významnou dubajskou spoločnosťou
- Spolupráca slovenského startupu má byť so spoločnosťu v Dubaji, ktorá je na trhu vyše 20 rokov
- Možnou dohodou sa pochválili na socialnej sieti

- Spolupráca slovenského startupu má byť so spoločnosťu v Dubaji, ktorá je na trhu vyše 20 rokov
- Možnou dohodou sa pochválili na socialnej sieti
Slovenská spoločnosť Sensoneo má na dosah dohodu s dubajskou firmou Bluestream, ktorá už viac ako 20 rokov zlepšuje mestské prostredie a oživuje verejné priestory. Spoločnosť zatiaľ nechce o dohode bližšie hovoriť. „Spolupráca s Bluestream ešte nie je v štádiu, aby sme ju mohli mediálne prebrať, sme len na začiatku rokovania,“ povedala pre StartitUp, Andrea Basilová, manažérka pre komunikáciu.
O možnej spolupráci s dubajskou firmou informoval prostredníctvom sociálnej siete LinkedIn aj Martin Basila, jeden zo zakladateľov Sansoneo.
https://www.facebook.com/crowdberry/posts/1336924489824754
Bluestream má viac ako 20 ročnú skúsenosť a zameriava sa na veľké mestá. Hlavné produkty spoločnosti tvoria recyklovateľné kontajnery a rôzne doplnky ulíc, ako sú ekologické lavičky alebo priestory pre deti ako hojdačky, lezecké steny a pod.
Sensoneo je slovenský, komplexný poskytovateľ riešení pre manažment odpadov. Firme sa podarilo získať v minulosti investíciu vo výške jeden milión eur od 6 investorov. „Väčší kapitál tvoria Credo Ventures, Y Soft Ventures a Crowdberry,“ povedal pre StratitUp Martin Basila. Sensoneo hospodárila v roku 2018 s tržbami takmer 400-tisíc eur.
Spoločnosť sa spolieha na svoju technológiu Smart senzory, ktoré fungujú na základe ultrazvuku, ktoré monitorujú odpad. Na základe zberu dát ponúkajú inteligentný odpadový manažment. Spoločnosť bola v roku 2015 finalistom StartupAwards a získala aj ocenenie Microsof Awards v roku 2018.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy