Skvelé správy: Zarobíš v nej aj 2-tisíc eur. Na Slovensku už čoskoro otvorí obľúbená značka
- Otvorenie očakávanej predajne sa blíži
- Ak sa obzeráš po novej kariére, máme pre teba skvelé správy
- Otvorenie očakávanej predajne sa blíži
- Ak sa obzeráš po novej kariére, máme pre teba skvelé správy
Veľké plány
„Dostupnosť bola od samého začiatku existencie spoločnosti Primark jedným z našich prvoradých cieľov. Našou súčasnou víziou je vyrábať udržateľnejšiu módu, ktorá je dostupná pre každého. Naším cieľom je dávať oblečeniu dlhší život, chrániť život na našej planéte a zlepšovať životné podmienky ľudí, ktorí naše produkty vyrábajú.“
Firma si preto dala záväzok, že zmení spôsob výroby oblečenia – pomocou stratégie Primark Cares. Ide o rozsiahly program cieľov, ktoré sa značka snaží dosiahnuť do konca roku 2030.
K týmto cieľom patrí zabezpečiť, aby oblečenie bolo vyrábané z recyklovaných alebo udržateľnejšie získavaných materiálov. Cieľom je aj znížiť emisie oxidu uhličitého naprieč celým reťazcom na polovicu a zasadzovať sa o primeranú minimálnu mzdu umožňujúcu dôstojné životné podmienky robotníkov v ich dodávateľskom reťazci.
„Už teraz je viac ako štvrtina všetkého nášho oblečenia udržateľnejšia. Zákazníci toto oblečenie spoznajú podľa loga značky Primark Cares s modrým srdcom.“
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy