Slováci rozbehli vlastný fastfood za desiatky tisíc. Jeho popularita rastie aj vďaka cenám ich jedál
- Značka Bowlicheck neustále rastie
- Ľudí si získala na ich širokú ponuku pestrofarebných bowls
- Značka Bowlicheck neustále rastie
- Ľudí si získala na ich širokú ponuku pestrofarebných bowls
Ešte pred pár rokmi bolo takmer nemožné dať si niekde v Bratislave správne vyskladanú poké bowl. Dnes si už toto trendy jedlo môžeš dopriať hneď v niekoľkých podnikoch a neoľutuješ. Na tento obľúbený pokrm vsadil aj projekt s názvom Bowlicheck.
Jeho myšlienka a vízia pochádza z hláv dvoch podnikateľov. 40-ročný Ľuboš Kincses z Bratislavy a 35-ročný Miroslav Bodi z Novej Dubnice prinášajú do hlavného mesta gastro značku, o ktorej budeš zrejme ešte veľa počuť.
Ľubošov život sa už od školy točí okolo gastra. „Prešiel som si rôznymi manažérskymi pozíciami v rozličných gastrofirmách a postupne rástol a získaval skúsenosti, ktoré dnes zúročujem. Vždy ma ale fascinovalo poznávanie rôznych chutí, a preto som si aj dovolenky vyberal podľa toho, kde sa čo varí.“
Miro na druhej strane prišiel do tohto segmentu z ekonomického odvetvia a až cestovanie po svete mu vytvorilo vášeň pre gastro. Rozhodol sa odísť z bezpečných vôd veľkého korporátu v Bratislave a rozhodol sa zasvätiť ďalšie roky života budovaniu streetfoodovej značky LokalUnas/Unas street food.
Prvotný impulz na realizáciu ich vízie bolo priniesť ľuďom koncept so skvelými chuťami, netradičnými kombináciami za férové ceny. Zároveň chceli vytvoriť originálny projekt, s ktorým by sa vedeli stotožniť a chutí im. A práve tak vnímajú Bowlicheck.
Zároveň sú si vedomí, že podnikateľ v gastre si v dnešnej dynamickej a hektickej dobe nemôže byť ničím istý. Tvrdia však, že je pre nich dôležité dôverovať vlastnej vízií, budovať silný tím a ísť si za cieľom. Do rozbehu podnikania vložili desiatky tisíc eur, pričom financie čerpali väčšinou prostredníctvom úveru a plán návratnosti si nastavili na cca. 3 roky.
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Ľuboš sa v gastre pohybuje už vyše 20 rokov
- Spolu s biznispartnerom sa rozhodol priniesť do Bratislavy nový reťazec
- Medzi zákazníkmi boduje vďaka jedlám, ktoré dobre chutia a navyše nemajú prestrelené ceny
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom