Slováci vytvorili unikátny diár pre spracovanie času, priorít a života

  • The Žurnál prináša na Slovensko nový vietor do oblasti time managementu a pohodlného naplňovania vytýčených cieľov, ktorý môže pomôcť aj tebe.
zurnal-cover
Facebook.com/Ivan.Zatko/The Zurnal
  • The Žurnál prináša na Slovensko nový vietor do oblasti time managementu a pohodlného naplňovania vytýčených cieľov, ktorý môže pomôcť aj tebe.

Ide o projekt štyroch mladých ľudí, ktorí po prečítaní množstva kníh o sebarozvoji, time managemente a testovaní rôznych diárov, či bullet journal system-u vypustili na slovenský trh neobyčajný diár, ktorý sa od konkurencie odlišuje predovšetkým jeho prepracovanosťou.

Prvotná myšlienka bola mierne vylepšiť Moleskine – jeden z najpredávanejších diárov na svete. Kto by to len vtedy tušil, že vznikne úplne nová metóda, ktorá prepojí dlhodobú osobnú víziou, ale aj denné plánovanie s princípmi GTD – metóda Getting Things Done, ktorá  pochádza od Davida Allena.

foto:The Žurnál

Tvorcovia The Žurnál sa dlhú dobu snažili prísť na to, ako efektívne riadiť vlastný čas a ako sa zamerať na veci, ktoré v ich živote dávajú zmysel. Vyskúšali už viacero metód a zápisníkov, no nepodarilo sa im nájsť ideálny spôsob alebo nástroj, ktorý by im pomohol naplniť osobnú víziu, ale aj malé alebo väčšie ciele.

foto:The Žurnál

The Žurnál je tak jeden z tých produktov, ktorý vznikol ako riešenie problémov tvorcov, pod heslom ak na trhu nenájdeš produkt, ktorý potrebuješ, tak si ho vytvor sám. Bola by však škoda, keby si ho tím iniciatívnych Slovákov nechal pre seba. Preto ho uvádzajú na trh, aby diár pomohol aj ostatným.

Prvé kroky

„Na začiatku sme sa samozrejme pýtali ľudí, či riešia podobné problémy a ako k nim pristupujú. Náš prieskum ukázal, že stále veľká väčšina ľudí používa plánovacie diáre, pretože písaním úloh na papier sa zvyšuje šanca, že ich dokončia (čo koniec koncov ukazujú aj výskumy). Podobne ako my, ľudia neboli s existujúcimi diármi spokojní. Tak sme sa pýtali ľudí na našu metódu a keď sme dostávali samú pozitívnu spätnú väzbu, vedeli sme, že do toho chceme ísť.“

foto:The Žurnál

Preto sa rozhodli vytlačiť prvú verziu Žurnálu v malom objeme a nechali vybraných ľudí používať zápisník 3 mesiace, pričom stále intenzívne komunikovali. Po tomto testovaní  zapracovali všetky podnety do novej verzie, ktorú sa napokon rozhodli predávať

 

foto:The Žurnál

Za celým projektom stojí tím talentovaných Slovákov, z ktorých každý je špecialistom na inú oblasť biznisu. Patrí sem Ivan Zaťko, Juraj Zamborský, produktový dizajnér Matej Binka a skrášľovanie diáru má na starosti Ivanova manželka Monika.

Ak ťa tento neobvyklý diár zaujal, viac sa o ňom dozvieš TU.

Čítajte viac z kategórie: Zaujímavosti

Najnovšie videá

Trendové videá