Slovenská firma vďaka jedinému vtipnému bilboardu zasiahla masy ľudí
- Tlačiarenska firma Anwell reaguje svojou reklamnou kampaňou na kauzy, o ktorých hovorí celé Slovensko
- Ich copywriting postavili aj na pilieroch škandálu Andreja Danka a jeho skopírovanej rigorózky
- Výsledok stojí za to
- Tlačiarenska firma Anwell reaguje svojou reklamnou kampaňou na kauzy, o ktorých hovorí celé Slovensko
- Ich copywriting postavili aj na pilieroch škandálu Andreja Danka a jeho skopírovanej rigorózky
- Výsledok stojí za to
Niet pochýb o tom, že súčasný śéf parlamentu Andrej Danko v našej krajine púta pozornosť a vyvoláva diskusiu. Ide o dva faktory, ktoré by mala spĺňať aj dobre urobená reklama. Vie to určite aj tlačiarenská spoločnosť Anwell, ktorá spustila kampaň postavenú práve na škandále kapitána Danka a jeho rigoróznej práce. Tlačiarenská spoločnosť vyslala do svete bilbordy s jednoduchou grafikou, ktorá však nesie trefné a zároveň vtipné posolstvo.
Nakoľko jednou z primárnych služieb, ktoré Anwell poskytuje, je kopírovanie študentských prác, na škandál kapitána Danka dokázali šalámúnsky reagovať. Zákazníkov lákajú na to, aby dotiahni svoje štúdium do úspešného konca a vytlačili si svoju diplomovku či rigorózku práve u nich.
„V Anwelli záverečné práce tlačíme a ‚kopírujeme‘, hoc trošku v inom zmysle slova, ako to urobil pán Kapitán. Páčilo sa nám tiež, že našou reklamnou kampaňou opätovne upriamime pozornosť na vážnu spoločenskú tému a problém, ktorý by sme u politikov nemali tolerovať,“ povedal pre Fičí Michal Porubský z Anwellu.
Na bilboarde na Mlynoch sa objavilo aj takéto posolstvo: „Tlačiť rýchlo, lacno, kvalitne, bez zvýšeného tlaku, je vždy lepšie ako zadarmo zhorieť vo vlaku.“ O kvalite ich služieb má zase napovedať dvojzmyselný slogan: „Aj keď nie sme kapitáni, kopírujeme jak páni. A to dokonca bez obmedzení a hodností.“
Uchytil sa však aj slogan: „Vytlač prácu ako pánko, odporúča Andrej…” Posledný príspevok spoločnosti Anwell naráža aj na kauzu Maznák. Upozorňuje tak na výpredaj posledných kusov Maznákov-plyšových hračiek.
Okrem toho firma vyhlásila na Facebooku súťaž o fľašu Captaina Morgana. Vyhrá ju človek, ktorý napíše, koľko minimálne zdrojov by mala mať pravá kapitánska rigorózka.
Ako jeden billboard zbúral internet
„Náš klient Anwell mal k dispozícii jediný biboard, chcel zaujať a pobaviť študentov na Mlynoch, ktorí čakajú na zastávke na bus. Téma s kapitánovou rigorózkou sa nám zdala vhodná, trošku kontroverzná a stačila jedna náhodná fotka,” vyjadrila sa Digitalka, agentúra stojaca za kampaňou firmy Anwell.
Malej tlačiarenskej firme sa vďaka podarenej reakcii na aktuálnu horúcu spoločenskú tému podarilo dosiahnuť masívny úspech. Články o kapitánovej kampani si pozrelo viac ako 80-tisíc ľudí. Kampaň sa z offlinu dostala aj na online, kde dosiahla 16-tisíc lajkov, 2077 zdieľaní, 740 komentárov.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy