Slovenské Fusakle sú v kríze, firma teraz prosí ľudí o pomoc
- Fusakle sa po prepuknutí pandémie potýkali s neistotou či totálnym prepadom tržieb
- Značka sa nevzdáva, prichádza s novinkami a horskou kolekciou
- Fusakle sa po prepuknutí pandémie potýkali s neistotou či totálnym prepadom tržieb
- Značka sa nevzdáva, prichádza s novinkami a horskou kolekciou
Prísť muselo aj k prepúšťaniu zamestnancov. Situácia vo firme ani v súčasnosti stále nie je ideálna, no jej vedenie sa nevzdáva. Slovenská značka tento týždeň na sociálnej sieti zverejnila výzvu, v ktorej ľudí žiada, aby jej pomohli Fusakle zachrániť.
„Ťažké obdobie koronakrízy, následky vojny, inflácia a zdražovanie energií a materiálov má silný negatívny dopad aj na nás a bojujeme s ťažkosťami. Chceme ťa poprosiť o pomoc preklenúť toto náročné obdobie. Chceme naďalej rozdávať radosť, vyrábať kvalitné produkty lokálne a poctivo doma, na Slovensku,“ napísala značka.
„Dávame prácu stovkám ľuďom po celom Slovensku, vyrábame vo väčších aj menších rodinných firmách, ktoré sú od nás závislé. Pomôž nám udržať pracovné miesta a rozvíjať domáci textilný priemysel. Zvládneme to iba spolu! Každá jedna objednávka a nákup sú pre nás existenčne dôležité.“
Vedenie značky deklaruje, že v komunikácii so zákazníkmi bol jej tím vždy otvorený. Počúva ich podnety, zapája ich do výrobného procesu a podporuje ich aj v tom, aby zasielali nápady na nové dizajny. Firma objasňuje, že sa snaží pomôcť, kde vie a to aj prostredníctvom ich dobročinných Fusaklí.
„Aj počas pandémie, kedy bol retail zatvorený, sme otvorene komunikovali, že potrebujeme ich podporu a smerovali ich na náš e-shop. Máme skvelých zákazníkov, ktorí nás podržali aj v čase korony, za čo sme im nesmierne vďační. Uvedomujú si dôležitosť lokálnej výroby a aj jej náročnosť.“
Momentálny problém spočíva v krátkodobom nedostatku hotovosti teraz, mimo hlavnej ponožkovej sezóny. Práve preto vyšli von s výzvou o pomoc.
„Veríme, že nás zákazníci podržia aj teraz. Potrebujeme v tomto období navýšiť tržby, aby sme preklenuli obdobie, kým začne ponožková sezóna, veríme, že vtedy opäť začneme prosperovať.“
Obrat 9 miliónov eur nestačil
Za značkou Fusakle stojí firma s názvom Eric SK, s. r. o., ktorá v roku 2021 znížila zisk o 49 % na 662 946 eur a tržby jej narástli o 13 % na 9,055 milióna eur. Plánovaný obrat spoločnosti bol 12 miliónov eur.
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Fusakle sú slovenský lovebrand
- Aj tak sa dostali do krízy, ktorú sa zo všetkých síl snažia preklenúť
- Nestačil im na to ani multimiliónový obrat
- Vedenie firmy nám prezradilo, čo vyvolalo súčasné problémy a čo bude so značkou ďalej
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- Exkluzívne benefity