Slovenské sli.do slávilo úspešný rok. Vyše 200 000 položených otázok a 1000 eventov za jediný mesiac
- 2015 bol pre sli.do jeden z najväčších slovenských startupov naozaj skvelým rokom. Juraj Holub - marketingový manažér sli.do, zhrnul v blogovom príspevku ich 15 najväčších míľnikov a highlightov. Ktoré to boli?

- 2015 bol pre sli.do jeden z najväčších slovenských startupov naozaj skvelým rokom. Juraj Holub - marketingový manažér sli.do, zhrnul v blogovom príspevku ich 15 najväčších míľnikov a highlightov. Ktoré to boli?
„Vyše 5800 eventov bolo vďaka sli.do viac interaktívnych v takmer 100 krajinách“, píše Juraj Holub na blogu slovenského startupu sli.do. a dodáva, že to je až štvornásobok počtu z predošlého roku. Naozaj pekné číslo. Sli.do sa celkovo darí o čom svedčí aj vyše 200 000 položených otázok a vyše 600 000 hlasov odoslaných cez aplikáciu.
Ktoré boli teda tie najväčšie momenty startupu za rok 2015?
Začiatkom roka vyšla zrejme najväčšia aktualizácia aplikácie, ktorá priniesla kompletný redizajn a vyladila UX. Aplikácia sa druhýkrát za sebou stala najlepšou technológiou roka na konferencii Eventex v Sofii.
V marci poskytlo sli.do svoju platformu zatiaľ najväčšej konferencii – SXSWedu, kde bolo vyše 5000+ účastníkov.
V máji oslávil tím 3 roky a 3000 eventov, ktoré doposiaľ použili aplikáciu na zvýšenie aktivity obecenstva.
V júni Google oznámil ukončenie služby Google Moderator a sli.do sa stalo perfektnou alternatívou pre mnohé spoločnosti, ktoré tak prišli o službu. Slovenskú aplikáciu začali používať aj obrovské mená vo svete ako Spotify, Zendesk či Netflix. Mnoho konferencií z eventového priemyslu sa rozhodlo pre svoje udalosti použiť práve sli.do.
Tím expandoval aj do Ázie, kde prijali nového člena z Kuala Lumpur. Bude zodpovedný za rastúci pocet eventov v oblasti.
V období od januára do septembra bolo cez aplikáciu položených vyše 100 000 otázok, čo bolo samo o sebe veľkým míľnikom. Ešte väčším prekvapením bolo, že za nasledujúce mesiace sa tento počet stihol zdvojnásobiť.
Jedným z hlavných cieľov sli.do je dať slovo obecenstvu. To sa im rozhodne darí, keďže aplikáciu využíva čoraz viac politických udalostí ako napríklad aj kandidáti na funkciu prezidenta Filipín.
V novembri použilo sli.do až 1000 eventov! Patrili medzi ne napríklad aj World Business Forum v New Yorku, ktorého sa zúčastnil aj sám Richard Branson či Kevin Spacey.
A nakoniec: Sli.do sa stalo dodávateľom roka v eventovom priemysle podľa PPA awards. Gratulujeme!
Zdroj: sli.do/blog
Čítajte viac z kategórie: Zo Slovenska