Slovenský startup na čele s investorom Zdenom Chárom vstupuje na severoamerický trh
- Specter Hockey je slovenský startup, ktorý sa teší mnohým úspechom a oceneniam
- Najnovšie vstupuje na severoamerický trh, aby si otvoril dvere do svetového hokeja
- Pre lepšiu identifikáciu bolo potrebné vytvoriť nový brand, výsledkom je značka s názvom Rezztek
- Specter Hockey je slovenský startup, ktorý sa teší mnohým úspechom a oceneniam
- Najnovšie vstupuje na severoamerický trh, aby si otvoril dvere do svetového hokeja
- Pre lepšiu identifikáciu bolo potrebné vytvoriť nový brand, výsledkom je značka s názvom Rezztek
Slovenský startup Specter Hockey je v oblasti hokejového vybavenia zaručenou kvalitou vďaka svojej revolučnej páske na hokejku. Vyvíjali počas dvoch rokov, čoho výsledkom je patentovaný niekoľko-vrstvový materiál. Ten svojou jedinečnosťou dokáže zlepšiť presnosť strely, zabezpečiť lepšiu kontrolu puku a zároveň znižovať odpor pri pohybe hokejky po ľadovej ploche.
Značka ponúka zákazníkom možnosť zvoliť si vlastnú potlač či už s logom, menom, sponzorom alebo čímkoľvek iným. Prednedávnom sme ti s CEO spoločnosti Specter Hockey, Andrejom Dulom, priniesli rozhovor, ktorý si prečítaš TU.
Akutálne na svojom LinkedIn profile predstavil novú značku resp. brand ich technológie a samotného materiálu. Spúšťačom bol vstup na severoamerický trh. Interný tím spoločnosti sa v spolupráci s namingovou a brandingovou agentúrou GoBigname zhodli, že pojem Rezztek stelesňuje všetko, čo od značky ich technológie očakávajú.
Kľúčovým slovom bola živica (angl. resin), ktorá je dôležitou zložkou materiálu, a preto tvorí začiatočné písmena značky. Dvojité ZZ v strede názvu je venované ambasádorovi, investorovi a podporovateľovi značky Zdenovi Chárovi, ktorého v NHL prezývajú „Big Z“. Tretiu a záverečnú časť názvu tvorí Tek, ako skratka pojmu technológia. Kombináciou týchto prvkov sa zrodil Rezztek.
Vďaka bielemu ZZ v červenom kruhu je možné produkt jednoducho a jasne identifikovať a do bodky splní svoju vizuálno-reprezentačnú úlohu vo všetkých vizuálnych materiáloch Rezztek. Týmto logom bude možné označiť produkty všetkých tvarov či materiálov, ako aj predajné miesta, čo má zabezpečiť jasnú vizuálnu identitu značky.
Na Crowdberry.eu stále prebieha tzv. investičná príležitosť na štýl crowdfundingu s cieľovou sumou 900 tisíc eur, ktorá je zatiaľ naplnená na necelých 70 %. To, že sa naozaj jedná o revolučnú technológiu potvrdzujú aj výskumy a testy Slovenskej akadémie vied a elitných hokejistov, ktoré preukázali nárast rýchlosti strely o 3%, presnosť sa zvýšila o 6% a energia prenesená do strely narástla o 5%. Všetky tieto atribúty predurčujú pásky na úspech, ktorý sa im v našich končinách už dlhšiu dobu dostáva, no teraz je na rade zámorie, držíme palce.
zroje: rezztek.com; crowdberry.eu; linkedin.com; specterhockey.sk