Slovenský startup sa po dobytí Ameriky chystá expandovať. Na Slovensku ho využíva cez 40 % ľudí
- Slovenský startup využíva už 25 miest v Amerike
- Simplicity sa stalo svetovým unikátom
- Budú produkt Simplicity využívať ľudia po celom svete?
- Slovenský startup využíva už 25 miest v Amerike
- Simplicity sa stalo svetovým unikátom
- Budú produkt Simplicity využívať ľudia po celom svete?
Slovenský startup so svetovým produktom vytvorili kamaráti a spolužiaci, ktorí už počas strednej školy chceli robiť veci inak a lákalo ich niečo nové. Rozhodli sa, že po škole odídu a vyskúšajú si štúdium v zahraničí.
Zatiaľ čo si ich rovesníci vyberali školy na Slovensku alebo v Čechách, oni chceli spoznať viac, a preto využili príležitosť a rozhodli sa ísť študovať do Dánska. Práve vďaka tomuto štúdiu získali mnoho skúseností a mali možnosť sa osamostatniť a zarobiť si svoje prvé peniaze.
Vďaka tejto možnosti si všimli, ktoré výhody ponúka práve Dánsko, no na Slovensku chýbajú. Keďže na Slovensko nezanevreli a videli v našej krajine obrovský potenciál, ich cieľom bolo priniesť výhody a know how, ktoré v Dánsku nadobudli, aj k nám.
Začiatky Simplicity siahajú do čias vysokoškolského štúdia v Dánsku, kde Juraj Gago, Andrej Krúpa a Jakub Janega spolu študovali. Prvú aplikáciu naprogramovali spolu s IT-čkárom z univerzity v Dánsku pre mesto Trenčín. Avšak IT-tento programátor dostal ponuku od Googlu a celý kód s aplikáciou si zobral so sebou. To bol moment, kedy sa cesty chalanov na určité obdobie rozdelili.
Jakub Janega, ktorý v súčasnosti zastrešuje Simplicity v Európe, si v tom čase našiel prácu vo finančnom sektore. Po dvoch rokoch sa spolu s Jurajom Gagom a Andrejom Krúpom (spoluzakladateľom Simplicity) stretli na Slovensku a téma projektu sa opäť vrátila do hry. Juraj Gago s Andrejom Krúpom si založili medzičasom marketingovú agentúru a pozvali Jakuba, aby otvorili projekt aplikácie znova. A tak sa aj stalo.
Čo vlastne Simplicity je a prečo by si si ju ako užívateľ mal stiahnuť do telefónu
Simplicity je platforma, ktorá umožňuje mestám efektívne komunikovať so svojimi občanmi. Nájdeš v nej všetky dôležité informácie a správy, rôzne výstrahy a upozornenia o odstávkach, prípadne opravách. Je na tebe, aké notifikácie ti budú chodiť. Priamo v aplikácii si môžeš nastaviť, aké informácie chceš dostávať. Zakladatelia Juraj Gago a Andrej Krúpa mysleli na každý detail, aby tvoju komunikáciu s mestom spravili čo najefektívnejšou.
- Ako sa slovenský startup stal svetovým unikátom
- Produkt, ktorý poznajú a využívajú už aj obyvatelia Ameriky
- Aké sú tohtoročné európske ciele Simplicity
- Získali investície v hodnote 7 miliónov eur. Ako ich použili?
Začnime hneď zhurta. Sú mestské časti otvorené digitalizácii a uverejňovaniu informácií prostredníctvom aplikácie?
Keďže obyvatelia navštevujú stránky miest len minimálne, bolo jednoduché poukázať na medzery v komunikácii medzi obcou a jej obyvateľmi. To, že komunikácia zlyháva, vnímajú aj starostovia a primátori. Preto sme im vytvorili vlastnú aplikáciu, cez ktorú môžu byť bližšie ľuďom a modernizovať komunikáciu.
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Bolo pre nich ťažké zohnať ľudí na takýto projekt?
- Bolo ťažšie preraziť na slovenskom alebo americkom trhu?
- Aké sú rozdiely v požiadavkách obyvateľov?
- Chystajú nejaké ďalšie funkcie?
- Aké sú najväčšie úspechy Simplicity?
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- Exkluzívne benefity
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy