Spotify prišiel s kampaňou pre tridsiatnikov. Spomenieš si na najväčšie vypaľovačky z mladosti?

  • Spotify uviedol, že dôvodom ich kampane je fakt, že ľudia, ktorí majú viac ako 30 rokov sa vracajú k hitom z doby, kedy dospievali
Zroj: unsplash / wikimedia
  • Spotify uviedol, že dôvodom ich kampane je fakt, že ľudia, ktorí majú viac ako 30 rokov sa vracajú k hitom z doby, kedy dospievali

Určite máš aj ty nejakú obľúbenú pesničku, ktorá má pár rokov od prvého vydania. Rádiá ju už nehrajú a ty nevieš nikdy prísť na to, od koho je. Nová kampaň od Spotify ti oživí pamäť. Spomína na staré hity, ktoré možno zapadli prachom, ale stoja za prehratie. Ako prvý s novinkou prišiel portál The Drum.

S kampaňou, ktorá nesie názov „Listen like you used to” prišla kreatívna agentúra Who Wot Why. Cez slovné hračky spomína na pesničky, ktoré sa hrali pred desiatkami rokov.

https://www.facebook.com/centrpoligrafii/photos/bc.AbrBq32Ppvtwuj6FEh3MK3CHvZ8yM2Xw128Clw5n3GS9L5adJPcT92Cj7qWYqebqo4h9TrY3pBLbCaEy51Ga8xfD1vrn4MLL7vp9SUoUH4HRiWerAtFrkulmDV3zN5c_X6VknUQsdhCf_yKfN189l1VV/1143891182478434/?type=1&opaqueCursor=AbqrVaEOWDOhXEJiQoKf6kBQgB3qj6IIoTX_utL1q-0RwwbENNQuZG2CuHTLOkNL_U5K3Hw2TLrXkfPeUX6Sa6NXrQnTf8VkxFkaRBao-fbpbiu88svTVWzT6351IO3GwsryHfC7-3U7lny5Y4keAcgla1CxhYyFU592wMweJS9aXHGcWs1esBpMEH01NzMH_9r0AN93sQhkt9YqkRsQuqz91sPEu5ICbJwRMV8tiBr9Usq_fVwE72Nk9RW_v1DSpRYYWQiOAdxL84yu7ZUalUI6tSWTszgFdy7KhfZioNAvpCkHzlxNvxonK_CJThJnlQNwwMxBA3AmpG7VPJevmBnX81adPOQJ5zHah3PWxPGxX0_FdCk9bFAYAyzetMa8H4KzWokPVDdSg1nOsWNVitQqhzVAhMLinEWJKPHd7EDZ60WtFGp4iYz2RPnxyRgjRq3V2zHsA-w1MM5wNX6KSz83&theater

Spotify uviedol, že dôvodom ich kampane je aj fakt, že ľudia, ktorí majú viac ako 30 rokov sa vracajú k hitom z doby, kedy dospievali.

 

https://www.facebook.com/AdAddictTH/photos/basw.Abpw6Wpm-3xKu82TqhKTYyjXZMdMScIo8CEDpBbx25Z1n07ibAi4XewpyImuzXcbbyT_xe3Z1PswkjY36rz78iVsIuze7m2rnSVyWLV78injLcqYY8ZV0awl7ILeVedg2UFq-jPAOz39nTjtjesx9vxXR9hGVqQ65Cwy2f7bXx7nsA.872509389446164.425557464748755.386319188075385.1816132525383900.2299415850087505.1393224454087038.698712596816827.1029488560571423.689353997805451/425557464748755/?type=1&opaqueCursor=AbodaSC0NFcAcoN9pEi0CnIdFv6gG-ViKhbGiuxZp3ed1vwsV8OJMDkh05EB3ymKs7lz_6oUPscD-bF2Vo1WxJAzL1lnjLFXDGNirFrKrB4-_7LFJ54GkU4K9djyk0ZL6zwiQQA9wH249vgOGBPWf3I23Yxyiw4dFECrhy9iWsndpelQicDUI99lMJQ3hlyk32srpwQY8-E3RS8XFd9xJZTuzGuJyT345fIiiRMXkPC7ikQzJ18SepwKT11XLpsegmHZxzLwGeDZ-YMZKW6PVyFH2avib6pshJmV587zPi44h_OICmiPxG8w6xA1tey3xuheXA9Dio5eoNW1v9hDM9sIFdv4l7dEZpXz3bAyYLxMke1fpamSEW-N0psGbMYELCie6G7wMwkQ9lZAWuAsmiS-in0y0R9yH98FbwfPQc_PydOmyPwceQ0DCoKLhf7EIg53KcAemCAx9_kWytZUMCNAMGuWAfpXEwQ2yQ3RO0VsUnneOUPiDPB-MSEhSEW1cQGaHIF5PSjvWY1b9xhzpg5gZn8jl-znCagzAqOmG5h1bgIbWciJ90cVfmvHunyJdVCaLGHgVcAYqDUDboPkbtlAG9CTnfYXFlX2bd9A3DJ1saas1BBPPYPCBwh_IVhsdflokpwb4n9Ii4aPmzaaXWPa7trJJfC0qsmB4tomlEIc_B7pKVZAO9XvjJgECVL0cYT3kBNyiyGgpvF1ctNZt4wRi_H63GfoR-xiEjFNPZSZzH5o5DKMGCCXFIA692HgyIo&theater

Pri tvorbe kampani s kreatívnymi poradcami sme sa fakt bavili. Hľadali sme najobľúbenejšie skladby a umelcov z dôb, kedy sme vyrastali a snažili sa ich aktualizovať na rok 2019. Všetci máme soundtrack k nášmu životu a vieme, aké môžu byť nostalgické piesne, ktoré boli populárne, alebo vydané, keď sme vyrastali. Sme nadšení, že sa ľuďom páči, ako sme to zobrazili v našej kampani,“ pre The Drum uviedla Olga Puzanova, marketingová riaditeľka Spotify.

https://www.facebook.com/carneiromarc/photos/basw.AbqGC34C5x3f_LuyURA4WyM2DfNsbl9K2vRoxFzK6mvMF8BE0rNwCDmjJ5WcPoyC42-OtQNcAfbQ0qSRoS_v40aouLjDw0jle1sfkaDqCZyITU_qRQJlv6f4RZ1MvE0YeBdEwnxq82Zg9tPwVMnHTOyMQsSlM5E4moHFesu4D_9XQQ.2395497010566332.2395497140566319.2521719801394558.2521719738061231.2521719778061227.10156684659641139.10156684659476139.425557484748753.2521719761394562/2521719738061231/?type=1&opaqueCursor=AbpZKX5pXohv5zMifGp8u3pgnenzyoRUvOypuWOj0NYLJ8RQ5jCeZFb7DYOTxQ2BjbA4dZc_PGykBA4ZtydOiYtlbPOt9ykXqQxuZ_dhIVxJ0vhRwNz0sGXbPHHfSGL-7ODQjU1ByHXhxPinjl0snxjp_mCkeIU2XZOLkuyaVZLHl4B3d80lOiCiYG57T8L38kkbOM4ItFWwnk0SKeIqc38hEIltN6LNuOPhG80xOpIrH4PlkFkdIAf7F9qOxck-HEosx-eKXzAhe0hZ9P6y5Md8HCxI_pl1fKCLVDQIifCy8LBN_HGNTFGPOX0sun8BAqn2HrJIaNTG7Qi0HHzYj5qYHK3OIt7YT25CrTmbOpnyhXE_DAXIq_dTnHkiQlgj2ssE9WJ4AxHNYzfgWnhSP592sV_k2PzTeo3edlcewJ7iM_KWo_z3VehP_brWoZLIS8hLDYr-A7qm4_WlbNdOPMuGM1owgZ2Uq9cug9ndUXcdUeHpPM1-pOXcodvRrTpHtZ0y6wvskYkslEHUcdMo-Q6gvny6t-AbfAMY-aFf7MfW-tXfc-o8F5Wj-hQH12Xv-bDnM8nxvyhc6wJUsA4tbf2XB-ei-zBzZ3llTvh6Au0rn3na3Zevk6FxwxiopanKhftUdk7y3onxErkMUAcJyKk4Sk4EeTn-uJcreMVzmhcLiyzi-d1x5PyTNAi6vt9cE3Zd_rBj7ArQcjKOs5KMlvNR&theater

Bilbordom a online reklamám sa teší väčšina. Kampaň primárne cieli práve na 30-tnikov z väčších miest. Po zabehnutom živote, ktorého 85 % tvorí práca, nemá čas hľadať neustále novú hudbu. Preto Spotify priniesol nástroj na zrelaxovanie a chvíľkové vypnutie.

Pri tom všetkom sú printy spravené jednoducho a kvalitne, v tradičných Spotify farbách.

https://www.facebook.com/carneiromarc/photos/basw.AboODdG8-VdUThJUl707CkdFxP1OOwP4ijdoO0GZW7CTsBsUj8Gh0Q9H0NAs8MX_IHh4eEt7sH-_RbasThJknMbSAtaG4qBgsAU5rE_PCGCtiAwkeTkS-dqM8O6ReWwXW_wROn9jau3mIx7YytShPgCauHNLlxTOemwPgaGkK5jAzg.2395497010566332.2395497140566319.2521719801394558.2521719738061231.2521719778061227.10156684659641139.10156684659476139.425557484748753.2521719761394562/2521719761394562/?type=1&opaqueCursor=Abpm1veQA3mHfPo-IcGPNvBPLkMO96xG6MS-JAyHz9QfiOpfD9si2reBYe8yAvb2tRVUZs3Ua1Ko5RRVtq74O1W8RrKFsGM9WoVvTPbc4lKrYxJA-CgaEFg4B536nav5WK9lXaEWPBpnMLVYgIXLgGkzLLRVgxoHSteWoYIhZHGp-u5qsLsQAsKL94EcAUZ9m_HskYlcYp8ic0dl_nDqeZ09f-mdNw5SkiF-WSS8-GCTI0TVNu-a9uTp-UsJW6QKhXBNNjVu851FAqacznNhkJ-OPONkU-UizY6Sn7P-9itiTxYYgr60S5KEM0X018Rpi_3wq8M1DiL0sktDrbRmUQjYLOUZP9WQKAdGOBeszAAUirP9jqsfaZgAk4HOA-TgbXyKvj9jF6ep8YqVbjTyVV-6L1LvkAhBKqj1GWdZwnWDynKhEQmf_IwxKjxIEnNwKuv-yOzihv9Gkfwqho6tH2OxpKBdNjiUD8YVrWmIbLPXlC7btHMaRmUR7_vKvi5T_opYoPu_Syl042PhDHVQ5TNijVss2Q4uJXBYf2OhcI–8PBGxCwnzglImmRt0zVO_zhwzXLxP80Hdf6mbM6RlbNaeRxsl_fscqEzpcoqzv2eNnQdZGpqKS7NZ1BxqA1yNo6m5rggM5trsis4gDpbb7V2&theater

Zdroj: The Drum, Spotify

Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy

Najnovšie videá

Trendové videá