Správna motivácia aj pre Slovákov od amerického pivovaru: Zaočkuj sa a dostaneš jedno orosené zadarmo
- Budweiser daruje svojim zákazníkom darčekovú poukážku za to, že sa pôjdu zaočkovať
- Každý Slovák vlani v priemere vypil 77,9 litra piva
- Pivo zdarma dostane len prvých 10 000 ľudí
- Budweiser daruje svojim zákazníkom darčekovú poukážku za to, že sa pôjdu zaočkovať
- Každý Slovák vlani v priemere vypil 77,9 litra piva
- Pivo zdarma dostane len prvých 10 000 ľudí
Pivo je jedným z najobľúbenejších alkoholických nápojov Slovákov. Už totiž tretí rok po sebe jeho spotreba stúpa. Hovoria o tom každoročné štatistiky. Každý obyvateľ vlani v priemere vypil 77,9 litra piva, čo je najviac od roka 2009. Spotreba piva medziročne stúpla o 5,1 litra.
Slováci podľa TASR pijú počas lockdownu spojeného s pandémiou viac alkoholu doma. Za vlaňajšok podľa aktuálnych údajov Európskeho štatistického úradu Eurostat sme vypili 12 litrov čistého alkoholu na hlavu.
Štatistiky hovoria, že z pohľadu štruktúry spotreby jednotlivých alkoholických nápojov je dlhodobo najčastejšie konzumované pivo (80 %), nasleduje víno (12 %) a najmenej sú konzumované liehoviny (8 %).
„Konzumácia alkoholu COVID-19 nezničí, podľa Svetovej zdravotníckej organizácie len zvýši zdravotné riziká, a to najmä v prípade, že sa človek vírusom nakazí. Alkohol, pri koncentrácii aspoň 60 % objemu, funguje ako dezinfekcia kože, ale žiadny takýto účinok na vaše telo nemá, ak ho pijete,“ povedala Lenka Buchláková, ekonomická analytička FinGO.sk.
Welcome back, Buds.
Get a round on us when you show you’ve been vaccinated at https://t.co/o34HFqGtID pic.twitter.com/KCUbnsqlCR— Budweiser (@budweiserusa) April 15, 2021
Za vakcínu jedno chladené
Milovníci zlatého moku, dajte sa však do pozoru. Americké pivo Budweiser daruje svojim zákazníkom darčekovú poukážku na nákup ich obľúbeného nápoja za to, že sa pôjdu zaočkovať. Spoločnosť sa rozhodla iniciovať túto kampaň približne v polovici apríla. Opatrenia sa uvoľňujú a ľudia sa vracajú k spoločenskému životu. Očkovanie je nevyhnutné. Informoval o tom portál Unilad.
Celý postup, ako dostať pivo zdarma, je veľmi jednoduchý. Tí, ktorí sa nechali zaočkovať musia svoj dôkaz do 16. mája nahrať na stránku spoločnosti. Napríklad fotografiu s leukoplastom po vpichu, selfie vo vakcinačnom centre a pod. Budweiser podmienky uvádza na webovej stránke A Beer On Bud.
Bezpečné stretávanie
Výrobca piva potom každej osobe odošle darčekovú poukážku v hodnote 5 dolárov. Nadšenci Budweiserov by však mali byť rýchli, pretože pivo zdarma dostane len prvých 10 000 ľudí, ktorí sa zaregistrujú. „Nevieme sa dočkať, kedy uvidíme našich kamarátov, ale keď sa stretneme, robme to bezpečne,“ vyzýva pivovar na zodpovednosť vo svojej kampani.
Budweiser podľa portálu Unilad nie je prvou značkou, ktorá podporuje očkovanie prostredníctvom rozdávania darčekov. Minulý mesiac spoločnosť Krispy Kreme oznámila, že každý, kto sa preukáže s platným očkovacím preukazom proti koronavírusu, a to v ktoromkoľvek obchode spoločnosti Krispy Kreme, dostane zadarmo šišku. Kedykoľvek, kdekoľvek, každý týždeň až do konca roka 2021.
„Všetci chceme, aby bol COVID-19 za nami, čo najrýchlejšie a chceme podporiť každého, kto sa pričiní o to, aby krajina bola bezpečná, a to tým, že sa nechá zaočkovať akonáhle bude mať vakcínu k dispozícii,“ povedal Dave Skena, hlavný marketing spoločnosti Krispy Kreme.
Čítajte viac z kategórie: Zaujímavosti
Zdroje: TASR, Eurostat, Unilad, ABeerOnBud