Staráš sa o svoj LinkedIN? Ukážeme ti spôsob, ako si ťa na trhu práce môžu všimnúť
- Papierové CV-čko už nie je tým, čo bývalo. Staráš sa o svoj LinkedIn naozaj profesionálne?
- Možno stačí zopár malých trikov, aby si bol vo vyhľadávačiku prestížnych firiem
- Papierové CV-čko už nie je tým, čo bývalo. Staráš sa o svoj LinkedIn naozaj profesionálne?
- Možno stačí zopár malých trikov, aby si bol vo vyhľadávačiku prestížnych firiem
LinkedIN je v súčasnosti považovaný za aktívny marketingový nástroj každého pracujúceho aj nepracujúceho človeka. Podľa štatistík navštevuje túto sociálnu sieť 35 % používateľov každý deň. Niektorí sú aktívnejší, iní ju navštevujú pasívne. Dobrá rada: čím aktívnejší budete, tým viditeľnejší sa na LinkedIne stanete.
Ako začať?
Pomôžte si odborníkom, ktorý to už má „v očku“. Miki Plichta pomáha hackovať osobný branding ľuďom, ktorý si chcú urobiť vlastný personal branding a vedieť zaujať slovom i portfóliom. Zadarmo dáva rady a tipy, uverejňuje odborné príspevky a vyťaží z každého jednotlivca maximum. Poradí, ako na to aj naživo – najbližšie na JobSpoTT 2019 v Mestskej športovej hale v Trnave.
Ďalej sa môžete inšpirovať ľuďmi, ktorí už svoj LinkedIn rozbehnutý majú po personálnej i firemnej stránke. Odborné príspevky môžete zdieľať, komentovať a zapájať sa do diskusií – je to len na vás.
Začleňte sa do skupín
Ak už máte svoj LinkedIn profil vyhackovaný, pridajte sa do skupín! O to viac je zaručené, že vás LinkedIn bude baviť a pasivita sa zmení časom na (ne)chcenú aktivitu. Skupiny na LinkedIne sú vyhodné z viacerých dôvodov:
- ste v kontakte s ľuďmi z vášho odboru,
- dostanete sa k dobrým radám z praxe,
- zverejňujú sa pracovné príležitosti, eventy či kontakty.
A čo vy? Už máte svoj LinkedIN profil?
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy