Strašidelnejší drive-in nenájdete. Celý čas sedíš v aute, odkiaľ niet úniku

  • Kenta Iwana je mladým producentom spoločnosti Frightening Corps, ktorá okrem iného prevádzkuje strašidelný dom Kowagarasetai
  • Kvôli koronakríze musel vymyslieť spôsob, ako neprísť o zákazníkov a zároveň sa postarať o bezpečie seba, svojich zamestnancov aj zákazníkov
  • Vymyslel preto strašidelný drive-in, ktorý je taký obľúbený, že voľný lístok už nekúpiš
strašidelný dom
Twitter/Kowagarasetai
  • Kenta Iwana je mladým producentom spoločnosti Frightening Corps, ktorá okrem iného prevádzkuje strašidelný dom Kowagarasetai
  • Kvôli koronakríze musel vymyslieť spôsob, ako neprísť o zákazníkov a zároveň sa postarať o bezpečie seba, svojich zamestnancov aj zákazníkov
  • Vymyslel preto strašidelný drive-in, ktorý je taký obľúbený, že voľný lístok už nekúpiš

Koronakríza mnohých prinútila k tomu, aby popremýšľali nad kreatívnym spôsobom zárobku. Príkladom je strašidelný drive-in v japonskom Tokiu. Za touto myšlienkou stojí Kenta Iwana, producent „strašidelnej spoločnosti“ Frightening Corps, ktorý prevádzkuje strašidelný dom Kowagarasetai. Ako uvádza CNN, spoločnosť organizuje aj rôzne strašidelné a hororové eventy.

Keďže počas pandémie nebolo reálne, aby ľudia navštevovali strašidelné domy, Iwana prišiel s originálnym nápadom. Svoju víziu podľa portálu Time Out predstavil už začiatkom júla. Ide o 20-minútové hororové predstavenie, pričom zákazník sedí v aute a sleduje, ako sa okolo vozidla mihajú strašidelné, zakrvavené postavy.

„V tomto strašidelnom dome sedí zákazník v aute, takže nemôže od strašidiel ujsť. Je to preňho ešte strašidelnejšie,“ povedal Iwana pre The Japan Times. Ďalej dodal, že kvôli koronakríze prišli o 80 percent svojich zákazníkov. Vymyslieť vhodnú alternatívu, tak bolo nevyhnutné.

Všetko sa odohráva v tmavej garáži 

Iwana pre CNN priblížil, ako prebieha netradičná návšteva strašidelného domu. Po príjazde do garáže musíš vypnúť motor a následne sa ocitneš v tme. Pre zosilnenie strašidelnej atmosféry dostaneš slúchadlá, ktoré fungujú na Bluetooth.

Kowagarasetai
zdroj: Twitter/Kowagarasetai

Na začiatku si vypočuješ legendu o tom, ako duchovia strašia ľudí. „Zatrúb trikrát, ak chceš počuť viac,“ povedal Iwana CNN. Po zatrúbení začne skutočná šou. Na čelné sklo či sklo vodiča sa ti začnú liepať poriadne strašidelné tvory. „Žena prilepená na čelné sklo. Krv všade naokolo. Mŕtvi, ktorí obkľúčia auto. Nemôžeš nikam ujsť,“ znie opis zážitku na oficiálnej stránke Kowagarasetai

Za príplatok môžeš mať auto ešte krvavejšie

Strašidelný drive-in sa nachádza v Minami-Azabu. Pokiaľ by si návštevu absolvoval vo svojom vlastnom aute, zaplatil by si približne 63 eur. Ak ale auto nevlastníš a chcel by si si jedno požičať priamo v strašidelnom dome, vyšlo by ťa to na niečo vyše 70 eur.

Fanúšikovia krvi si môžu priplatiť 8 eur a strašidelné postavičky im podľa informácií Time Out zakrvavia auto ešte viac. Strašidelný dom sľubuje poriadny zážitok z mŕtvych ľudí lepiacich sa na čelné sklo, príbeh a tiež vyškolených hercov. Vo všeobecnosti sa teda dá tvrdiť, že návšteva drive-in má pôsobiť ako sledovanie hororu z pohodlia auta.

Voľný lístok by si hľadal márne

Ako uvádza oficiálna stránka Kowagarasetai, zákazníci sa skutočne nemusia obávať nákazy. „Celé predstavenie sa odohráva mimo vozidla, takže nedochádza ku kontaktu s obsadením. Zamestnanci okrem toho po každom predstavení dezinfikujú auto alkoholom,“ píše sa na webovej stránke. Dezinfekcia sa týka požičaných áut.

O popularite netradičného strašidelného domu svedčia vypredané lístky. Už v článku The Japan Times z 9. júla sa píše, že lístky sú úplne vypredané. Rovnako je tomu aj dnes.

Čítajte viac z kategórie: Zo sveta

Zdroje: CNN , Time Out, The Japan Times, Kowagarasetai

Najnovšie videá

Trendové videá